هروي در واکنش به مجوز حاجي‌بابائي، جهت دريافت هزينه از والدين براي هوشمند‌سازي مدارس

آموزش و پرورش در ساماندهي امور خود به سمت ذخاير مالي خانواده‌ها حرکت نکند

نايب رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، دريافت هر مبلغي از اولياء جهت ساماندهي هرگونه اموري در مدارس را غير‌قانوني خواند و گفت: آموزش و پرورش از منابع و اعتبارات خود براي هوشمند سازي مدارس استفاده کند و به سمت ذخاير مالي خانوارها حرکت نکند.

جواد هروي نماينده مردم قائنات و زيرکوه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران دريافت هر مبلغي از اولياء در جهت ساماندهي هرگونه اموري در مدارس را غير قانوني دانست و گفت: دولت بايد براساس آنچه که در سند تحول بنيادين آموزش و پرورش مطرح شده منابع و اعتبارات مورد نياز خود را تخصيص دهد و هيچ شائبه‌اي را ايجاد نکند.

وي  ضمن اعلام مخالفت خود با دريافت پول براي هوشمند‌سازي مدارس، تصريح کرد: از آموزش و پرورش مي‌خواهيم در اين امور از اعتبارات خود استفاده کند و به سمت ذخاير مالي خانواده‌ها حرکت نکند.

نايب رئيس کميسيون آموزش و تحقيقات با بيان اينکه اين کميسيون در آينده نشست‌هايي با وزير آموزش و پرورش دارد، گفت: قطعا موضوع دريافت هزينه براي هوشمند‌سازي مدارس را نيز در اين نشست‌ها بررسي خواهيم کرد.

گفتني است، حاجي‌بابايي وزير آموزش و پرورش اخيرا اعلام کرده است که دريافت پول براي هوشمند‌سازي مدارس در صورتي که براي برنامه‌هاي، فوق برنامه باشد بلامانع است و مديران مي‌توانند هزينه‌هاي لازم را از اوليا دريافت کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، مدارس ، اولیاء
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار