قم/

اختصاص بودجه به پارک علم و فناوری استان باید از اولویت های کاری دولت باشد

کرم رضا پیریایی طی نشست با آقای مرادی ، معاون برنامه ریزی و نظارت رئیس جمهوری بر توسعه و پیشرفت سریع پارک علم و فناوری با اختصاص بودجه کافی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، استاندار قم برلزوم توجه به کارکردهای ویژه قم در بودجه های سنواتی گفت: در شاخص توزیع اعتبارات و بودجه های سنواتی، باید سهم منطقی برای این کارکردها در نظر گرفته شود.
استاندار قم با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی مورد نیاز پروژه های عمرانی استان، تخصیص کامل اعتبار مصوب اجرای طرح آبرسانی به قم برای تسریع در اجرا و بهره برداری به موقع این طرح بزرگ را خواستار شد.
پیریایی همچنین با اشاره به نیاز برخی از پروژه های مهم استان به اعتبار تکمیلی، گفت: پروژه های توسعه ضلع شرقی حرم مطهر، فرودگاه بین المللی و طرح توسعه پارک علم و فناوری استان از جمله طرح هایی هستند که با توجه به میزان پیشرفت عملیات اجرایی و نیاز آن ها، درخواست پیش بینی مبالغی اعتبار در لایحه بودجه سال ۹۲ را داریم.
بهروز مرادی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور نیز در این نشست، با اشاره به جایگاه قم به عنوان ام القرای جهان اسلام، در زمینه کمک های دولت به تامین اعتبارات مورد نیاز در راستای شتاب توسعه و عمران قم و ایجاد زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مناسب به مجاورین و زائرین، اعلام آمادگی کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.