رئيس انجمن کاراته ناشنوايان:

اردوهاي تيم ملي کاراته کاهش يافته است

رئيس انجمن کاراته ناشنوايان اظهار داشت: عليمرادي برنامه هاي تيم ملي کاراته را بررسي کرده و در نهايت به کاهش تعداد اردوهاي تيم ملي کاراته رضايت داده است.

نگيني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گفت: مسئولان انجمن کاراته ناشنوايان پس از جلسه با عليمرادي سرپرست فدراسيون ناشنوايان پيوند اعضا و بيماران خاص برنامه هاي جزئي و کلي تيم ملي کاراته ناشنوايان به منظور حضور در مسابقات المپيک 2013 بلغارستان را به فدراسيون ارايه دادند.

وي ادامه داد: برنامه هاي مسئولان انجمن کاراته براي تيم ملي برگزاري و برپايي 9 اردو براي کاراته کاران ناشنوا تا شروع مسابقات 2013 بلغارستان بود پس از بررسي عليمرادي سرپرست فدراسيون وي تعداد اردوها را از 9 به 6 کاهش داده است.

نگيني تصريح کرد: عليرغم کاهش تعداد اردوها کاراته کاران ناشنوا مدت زمان بيشتري را در اردو خواهند بود و تمرينات مستمر و منظم خود را به مدت يک هفته زيرنظر مربيان مجرب انجام مي دهند و آماده درخشش در مسابقات المپيک مي شوند.

وي اظهار داشت: در برنامه اوليه مسئولان انجمن کاراته زمان اردوهاي ابتدايي 4 روزه طراحي شده بود و در شرايط فعلي زمان اردوها به 5 روز افزايش يافته است و اردوهاي پاياني که بيش از اين مقرر شده بود 5 روز برپا شود با نظر عليمرادي سرپرست فدراسيون به 7 روز افزايش يافته است.

رئيس انجمن کاراته ناشنوايان افزود: تا پايان سال جاري 4 اردو براي تيم ملي مردان و زنان کاراته کار ناشنوا برگزار مي کنيم که سهم مردان و زنان در برپايي اردو مساوي مي باشد و بانوان نيز در شرايط يکسان و هماهنگ با مردان کاراته کار آماده حضوري پر قدرت در مسابقات المپيک 2013 بلغارستان مي شوند.

نگيني افزود: اردوهاي تيم ملي کاراته طبق برنامه ريزي مسئولان انجمن و تائيديه عليمرادي سرپرست فدراسيون در سال 92 نيز پيگيري مي شود و کاراته کاران ناشنوا تا 4 ماه نخستين سال 92 تمرينات خود را در اردو پيگيري مي کنند.

نگيني افزود: تيم ملي بانوان هم اکنون متشکل از 12 نفر مي باشد اما با توجه به اينکه تعداد اين افراد براي ايجاد تيم ملي قدرتمند بسيار محدود و اندک است لذا اطبق برنامه مسابقاتي انتخابي برگزار مي کنيم و علاقمندان واجد شرايط را مورد بررسي و ارزيابي قرار مي دهيم تا تيم ملي کاراته بانوان نيز با قدرت عازم مسابقات المپيک شوند.

وي خاطرنشان کرد: تيم ملي کاراته مردان و زنان ناشنوا طبق استانداردهاي بين المللي در 5 وزن عازم مسابقات المپيک بلغارستان مي شوند و درصدد هستيم تا بانوان کاراته کار را نيز همانند مردان در بخش آزاد نيز شرکت کنند تا آنها به جاي شرکت در 4 وزن در بخش آزاد نيز اعزام شوند.

نگيني ادامه داد: در جلسه اي که با عليمرادي سرپرست فدراسيون ناشنوايان، پيوند اعضا و بيماران خاص برگزار کرديم وي به تقويت ورزش ناشنوايان و پيشرفت ورزشکاران اين حوزه تاکيد بسيار داشتند و معتقد بودند در اين بخش بايد سرمايه گذاري بيشتري به نسبت ساير حوزه ها صورت گيرد.

وي افزود: ورزشکاران ناشنوا از پتانسيل بالايي برخوردار هستند و استعدادهاي فراواني را در خدمت داريم که به دليل امکانات مناسب و شرايط نامساعد تاکنون قابليت و توانايي هاي آنها کشف نشده است.

رئيس انجمن کاراته تصريح کرد: مسئولان ورزشي بايد به فدراسيون ناشنوايان و پيوند اعضا بيماران خاص به نسبت گذشته توجه ويژه و خاص تري داشته باشند و با سرمايه گذاري هاي منطقي و منظم زمينه موفقيت و پرورش ورزشکاران ناشنوا را ايجاد کنند.

نگيني ادامه داد: عليمرادي سرپرست فدراسيون ناشنوايان از توانايي و قابليت بالايي برخوردار است و با توجه به اطلاعاتي که از وي دارم معتقد به موفقيت ورزش ناشنوايان با مديريت وي در آينده اي نزديک مي باشم و با برنامه ريزي هايي که صورت گرفته است نشان از درخشش ورزشکاران ناشنوا در مسابقات برون مرزي دارد البته اميدوارم برنامه ها طبق زمان مقرر در زمان بندي مشخص برگزار شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار