کنعاني‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قدرتِ ایران؛ پهپادِ رادار گریز آمریکا را عقب نشاند

يک کارشناس سياست خارجي گفت: ایران از آنچنان قدرتی برخوردار است که در مقابل تهديدات خارجي از تکنولوژي‌هاي پیشرفته استفاده کرده و از امنیت ملی خود دفاع می‌کند.

حسين کنعاني‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به پرواز پهپاد آمريکايي در نزديکي مرز ايران، گفت: اين اقدام آمريکا بيانگر احساس ضعف آمريکا در برابر مانورهاي نظامي جمهوري اسلامي ايران و حضور پرقدرت این کشور در منطقه بوده و در ذهن آن‌ها نمي‌گنجد که ايران موفق به کنترل امنيتي آن‌ها در خلیج فارس شده است.

وي ادامه داد: آمريکا با اقدام به پرواز پهپاد، در پي کسب اطلاعات از آرايش نيروهاي نظامي و شناسايي توانمندي‌هاي نظامي جمهوري اسلامي ايران است.

کنعاني‌مقدم با تاکيد بر اينکه پهپاد آمریکا رادار گریز بوده و امکان شناسايي آن دشوار است، افزود: شناسايي و کشف پهپاد آمريکايي توسط ايران نشان دهنده قدرت و توان پدافند هوايي جمهوري اسلامي ايران است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بيان اينکه هيچ کشوري جرات و جسارت اخطار شليک به هواپيماهاي آمريکايي را ندارد، تصريح کرد: ایران از آنچنان قدرتی برخوردار است که در مقابل تهديدات خارجي از تکنولوژي‌هاي پیشرفته استفاده کرده و از امنیت ملی خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پهپاد ، ایران ، آمریکا ، رادار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار