مازندران / فرمانده نیروی دریایی ارتش؛

تعرض به آبهای کشور را بااقتدارپاسخ می دهیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: تعرض به آبهای کشور را با اقتدار پاسخ می دهیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران دریادار حبیب الله سیاری در مراسم قدردانی از مسئولان برگزارکننده سفر مقام معظم رهبری به نوشهر گفت: تعرض دیگران به آبهای کشور را با اقتدار پاسخ خواهیم داد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ششمین مراسم مشترک دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در نوشهر افزود: تدابیر مقام معظم رهبری در طی 30 سال گذشته و بویژه در چند سال اخیر آغاز سر فصل جدید در مسیر بهره مندی از منافع و منابع دریاست که باید با جدیت عملیاتی شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که با تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تا ده ها قرن آینده، خط و خطوط سیاستگزاری و استفاده از دریا روشن و مشخص شده است.

سیاری با اشاره به ظرفیت دریا و مرزهای دریایی در شمال و جنوب کشور گفت: به رغم وجود 30 درصد مرز دریایی در کشور، بیش از 90 درصد صادرات و واردات کالاها از خطوط دریایی صورت می پذیرد که این نشان از نقطه عطف و حائز اهمیت بودن دریاست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: توجه خاص به توسعه دریا در تمامی ابعاد به خصوص در استان های دارای مرز دریایی می تواند فرصت های پیشرفت و آبادانی کشور را فراهم سازد./س
برچسب ها: اقتدار ، آبهای ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.