وقتی خودرو نصف می شود +عکس

تا به حال مدلهای بسیاری در دنیا برای خودروهای سواری طراحی شده اند که از آن میان بسیاری از آن ها به خودرو تبدیل شدند و برخی دیگر در حد طرح باقی مانند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران،  طرح های شکست خورده جزئی از تاریخ خودروسازی دنیا است. این طرح ها البته شاید بسیار عجیب بوده اند اما نکات خاص و جالبی نیز داشته اند.

"OSI Silver Fox" البته از جمله خودروهایی است که هیچ چیز منطقی در طرح آن وجود ندارد چرا که در طرح کلی، این خودرو به دونیم تقسیم شده است و همه چیز آن جدا است.



در این طرح که در سال 1967 ارائه شد خودرو به صورت عجیبی به دوکپسول جداگانه تبدیل شده بود. البته از این خودرو نمونه هایی برای شرکت در مسابقات و شکست رکوردها ساخته شد.

این خودرو با هدف تولید یک خودروی بسیار متفاوت مخصوص خانواده ها برای اولین بار توسط کمپانی ایتالیایی ارائه شد و در آن زمان یک موتور یک لیتری رنو بر روی آن نصب شد و می توانست به سقف سرعت 249 کیلومتر بر ساعت برسد.

این خودرو البته بعد از آن با یک طرح آیرودینامیکی بهتر وارد مسابقات جهانی شد ولی در سال 1968 شرکت سازنده با مشکلات مالی شدیدی روبرو شدند و برای همیشه به تاریخ پیوستند.






برچسب ها: خواندنی ، باشگاه ، ماشین ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار