شجاعي كياسري:

سوال از رئيس‌جمهور "كار فراكسيوني" نبود/ بررسي نحوه برگزاري جلسه سوال در نشست امروز فراكسيون رهروان

سخنگوي فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت از بررسي چگونگي برگزاري جلسه سوال از رئيس‌جمهور در نشست صبح امروز(سه‌شنبه) اين فراكسيون خبر داد.

سيد رمضان شجاعي كياسري نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جلسه صبح امروز(سه‌شنبه) فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت گفت: مجمع عمومی فراکسیون رهروان ولایت امروز صبح تشکیل جلسه داد و در این جلسه موضوع طرح سؤال از رئیس‌جمهور مورد بحث قرار گرفت و اعضای فراکسیون در ادامه جلسه نیز به بررسی مسائل داخلی فراکسیون پرداختند.

وي در ادامه افزود: فراکسیون رهروان ولایت از سؤال‌کنندگان می‌خواهد تا در فضایی آرام سؤال خود از رئیس‌جمهور را مطرح کنند و توجه آنان به موضوع سؤال معطوف باشد و از پرداختن به مسائل دیگر خودداری کنند و دولت نیز در فضایی آرام به سؤالات پاسخ دهد.

شجاعي كياسري با بيان اينكه چگونگي برگزاري جلسه سوال از رئيس‌جمهور در نشست امروز مورد بررسي قرار گرفت، تصريح كرد: اعضاي فراكسيون در اين جلسه تاكيد كردند كه اين جلسه در آرامش و بدون هرگونه تنش برگزار شده و سوال از رئيس‌جمهور در تعامل ميان قواي مجريه و مقننه تاثير منفي نداشته باشد.

وي در پایان با تاکید بر اینکه سوال از رئیس‌جمهور تصمیم فراکسیونی نبوده، تصریح کرد: چنین موضوعی قطعا يك كار فراكسيوني نبوده است و نمايندگان به صورت شخصي اين تصميم را اتخاذ كرده‌اند.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار