قم/

همایش مشاوران امور روحانیت استانداران کشور

دومین همایش مشاوران امور روحانیت استانداران کشور در قم برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، در این همایش یک روزه رئیس مرکز امور روحانیت ریاست جمهوری در سخنانی شرایط حساس کشور را در زمینه های داخلی و خارجی مورد توجه قرار داد و گفت : ورود روحانیت بویژه مراجع / علما و ائمه جمعه به این عرصه از آن جهت که بتوانند مشکلات را به دولت انتقال و راهکار ارائه دهند ضروری است.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با اشاره به تلاش دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد : دولت با اقدامات خود و توضیح و تنویر افکار عمومی سعی در حل این مشکلات دارد اما ورود روحانیت که در تمام فراز و نشیب های انقلاب در خط مقدم بوده اند بسیار موثر و راهگشاست.

آقای میرتاج الدینی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت : در این همایش قرار است سه کمیسیون تخصصی تشکیل و ساختارها و شرح وظایف مشاوران امور روحانیت بررسی و تصویب شود.

وی از برگزاری همایش سوم مشاوران امور روحانیت در تهران تا آخر آذر با حضور رئیس جمهور خبر داد و افزود : در این همایش مسائل مهم اقتصادی کشور با حضور تیم اقتصادی دولت تشریح خواهد شد.

آقای پیریایی استاندار قم هم در این جلسه نقش قم را برای ایجاد ارتباطات بیشتر میان دولت با روحانیت مهم ارزیابی کرد و گفت : دیدار با مراجع و بزرگان از مهمترین برنامه های استانداری است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.