اردبیل/

نشست نمایندگان با رئیس جمهور درباره طرح سؤال

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: هفته آینده نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور نشستی را در خصوص طرح سؤال خواهند داشت تا مسائل و موضوعات در یک تعامل دوطرفه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرموذن افزود: ما تا حصول نتیجه طرح سوال از رئیس‌جمهور را پیگیری می‌کنیم و نمایندگان همچنان خواستار توضیح شفاف رئیس‌جمهور در مورد وضعیت تهدید کننده افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، نگرانی‌های مردم در این ارتباط، کاهش بی‌سابقه ارزش پول ملی، گرانی‌ها و تورمی هستند که مردم واقعا در زندگی خود فشار مضاعفی را تجربه می‌کنند.

وی گفت: قرار بود در این اوضاع و احوال تحقیق و تفحص از بورس به دلیل برخی نارسائی‌ها در این حوزه انجام شود اما به دلیل برخی زمینه‌سازی‌های کذایی در به هم خوردن تعادل بازار بورس این تحقیق و تفحص به بعد موکول شد و در عوض تلاش خواهیم کرد تا از بانک مرکزی در این خصوص تحقیق داشته باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد شدید از سیاست‌گذاری غلط بانک مرکزی افزود: بانک مرکزی به جای تزریق پول و تسهیلات به بخش تولید 80 درصد ارز کشور را در اختیار چهار صرافی قرار داده که عمدتاً دلال‌بازی در آنها مشهود و معلوم است.

این مسئول با بیان اینکه ارز کشور به جای تزریق در تولید در واردات کالاهای لوکس و تزئینی به کار رفته گفت: ما در جلسه یکشنبه هفته آینده با رئیس‌جمهور سعی خواهیم کرد در این زمینه موانع و مشکلات را مطرح کنیم تا پاسخ‌های شفافی را از رئیس جمهور دریافت کنیم.

پیرموذن همچنین از تشکیل مجمع نمایندگان شمال‌غرب کشور با حضور نمایندگان استان اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و غربی خبر داد و افزود:اساسنامه مجمع مورد تصویب واقع شده و در یک تعامل مثبت سعی خواهیم کرد اهداف و کارهای اساسی را به پیش ببریم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.