عزیزی:

سیستم کی روش هم علی اصغری است

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان معتقد است تیم کارلوس کی روش هم با سیستم علی اصغری و بکش بکش بازی می کند.

خداداد عزیزی پس از شکست یک بر صفر تیم ملی مقابل ازبکستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به پیروزی تیم ملی در بازی با ازبکستان خیلی امیدوار بودم، اما برخلاف صحبتهای جلالی در پایان بازی اعتقاد دارم تیم ملی در بازی امشب اصلا خوب بازی نکرد زیرا تیمی که خوب بازی میکند برنده بازی است.

وی در ادامه گفت: ما در این بازی تنها دو موقعیت گل داشتیم، اما ازبکی ها خیلی خوب بازی کردند و روی ضربات ایستگاهی با برنامه عمل کردند و به گل رسیدند در حالیکه تیم ما برای ضربات ایستگاهی هیچ برنامه ای نداشت.

عزیزی تصریح کرد: هم اکنون جدی ترین رقیب ما برای صعود به جام جهانی همین ازبکستان است؛ آنها دو بازی ساده در خانه مقابل لبنان و قطر دارند اما ما باید دو بازی سخت با قطر و کره در زمین حریف برگزار کنیم و این در حالیست که کره شانس اول صعود است و راه خود را از ایران و ازبکستان جدا کرده است.

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص تاثیر نبودن کی روش روی نیمکت تیم ملی در این نتیجه گفت: این نتیجه ربطی به نبود کی روش نداشت، تیم ملی 15 روز در اردو بود و در این مدت هر حرفی می خواست به بازیکنان زده شود، زده شده و نیازی به حضور وی در لب خط نبود.

وی یادآور شد: ما در این بازی اصلا خوب بازی نکردیم، ازبکستان در خانه به ما باخت ولی خوب بازی کرد در حالیکه در بازی امشب به غیر از یک گل مشکوک و یگ گل آفسایدی که ما زدیم دیگر موقعیت صد در صدی برای گلزنی نداشتیم.

عزیزی عنوان کرد: امیدوار بودم با آمدن کی روش نوع فوتبال ما عوض شود و دیگر شاهد فوتبال علی اصغری و بکش بکش نباشیم ولی فکر کنم فوتبال ما با گذشته هیچ تغییری نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با رفتن کی روش و کفاشیان وضعیت ما بهتر می شود یا خیر؛گفت: اگر قرار است کی روش را برکنار کنیم باید شخصی که جایگزین وی می شود از او بهتر باشد و با برنامه در این خصوص عمل کنیم؛ یا اگر قرار است کفاشیان برود چه کسی قرار است جایگزین وی شود؟ اگر گزینه ای داریم که می تواند فوتبال ما را نجات دهد بیاید اما مثلا با حضور مربیان داخلی  چه معجزه ای رخ می دهد؟

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: به طور کلی شکل فوتبال ما غلط است و اشتباه را با اشتباه جبران می کنیم؛ اکبر محمدی سرمربی ناکام نوجوانان سرمربی جوانان می شود و فکر کنم در آینده وی سرمربی تیم ملی امید و بزرگسالان نیز بشود.

خدادا عزیزی در پایان صحبتهایش گفت: فوتبال ما روز به روز به سمت عقب حرکت می کند و به نظر من ما باید به طور کلی نسل فوتبالمان را عوض کنیم، اگر این کار را انجام دهیم برای 7، 8 سال آینده تیم ملی خوبی داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار