قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: دانشگاه فرهنگیان تا دوره دکتری دانشجو تربیت می‌کند که شرایط آن به مرور اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور در این نشست از انسان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه جهان نام برد و تصریح کرد: زمان نیز بزرگ‌ترین سرمایه انسان است.

یوسف نجفی با تاکید بر اینکه بسیاری از کشورهای توسعه یافته از عنصر نیروی انسانی به عنوان عامل توسعه و پیشرفت به خوبی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: عنصر معلم و نظام تعلیم و تربیت باید در مقوله توسعه مورد توجه قرار گیرند.

نجفی با اشاره به اینکه نقش معلم فقط آگاهی بخشی نیست بلکه نقش تربیتی معلم نیز بر کسی پوشیده نیست، اضافه کرد: مرکز استان مازندران تنها شهر و استان کشور است که دو پردیس دانشگاه فرهنگیان دارد.

نجفی با اعلام اینکه قرار است در این دانشگاه تا دوره پی‌اچ‌تی نیز تربیت شوند، گفت: برنامه‌های آینده این دانشگاه به مرور اعلام می‌شود.

این مسئول از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه‌های فرهنگیان مازندران خبر داد و تصریح کرد: در این دانشگاه، نیرو و کادر آموزشی مدارس کشور نیز مورد تربیت قرار می‌گیرند.

وی در پایان اعلام کرد: تا دو هفته آینده ارکان اداری دانشگاه فرهنگیان ابلاغ می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.