" کریستوفر مک کواری" بر صندلی کارگردانی " ماموریت غیر ممکن 5" تکیه خواهد زد + تصاوير

"کریستوفر مک کواری" کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح هالیوودی و برنده اسکار بر صندلی کارگردانی "ماموریت غیر ممکن 5" تکیه خواهد زد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز؛ "کریستوفر مک کواری" کارگردان و فیلمنامه نویس مطرح هالیوود که پیش از این جایزه ی بهترین فیلمنامه نویسی اسکار را برای فیلم "مظنونین همیشگی" در سال 1999 از آن خود کرده است. جدید ترین سری از "ماموریت غیر ممکن" را کارگردانی خواهد کرد.



بنابراين گزارش؛‌ کمپانی "پارامونت پیکچر" و دو تهیه کننده ی این فیلم "جی جی آبرامز" و" تام کروز" در حال مذاکره با "کریستوفر مک کواری" هستند تا سکان کارگردانی این فیلم را به وی بسپارند.



شایان ذکر است؛ در حال حاضر "کریستوفر مک کواری" با " تام کروز" در فیلم " تنها چیزی که نیاز داری کشتن است"، " جک ریچر" و قسمت دوم " تاپ گان"  به عنوان فیلمنامه نویس همکاری دارد، همچنین با پروژه ی " گرگینه" با بازی " هیو جکمن" نیز همکاری دارد.
لازم به ذكر است؛ فیلم " ماموریت غیر ممکن 4: پروتوکل شبح"  آخرین سری ماموریت غیر ممکن 694 میلیون دلار در سطح جهان فروش داشت.



گفتني است؛ از بازیگرانی که در قسمت پنجم " ماموریت غیر ممکن" حضور خواهند داشت می توان به: "تام کروز"، "جرمی رنر"، "وینگ رامس" و "پائولا پاتون" اشاره کرد و هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نشده است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.