رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در انتخابات آینده ریاست جمهوری کشور دانشگاه آزاد بنا ندارد از هیچ کاندیدای خاصی حمایت کند.

دکتر فرهاد دانشجو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان این مطلب افزود: برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری فضای دانشگاه آزاد با برگزاری کنفرانس ها و همایش های مفید سعی می کند شاخص های دینی و ملی و علمی را برای جوانان به درستی تبیین کند اما از هیچ کاندیدایی به طور خاص حمایت نخواهد کرد.

وی بابیان این که شرایط انتخابات آتی کشور بسیار حساس است خاطرنشان کرد: عملکرد تشکل ها و اساتید دانشگاه آزاد در انتخابات اینده بسیار پر بار تر خواهد بود به طوری که سعی خواهیم کرد آنچنان اهمیت شرکت مردم در انتخابات را برای دانشجویان تبیین کنیم که علاوه بر شرکت خود دانشجو فرد موظف شود خانواده خود را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب نماید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به تشریح نگاه مسلمانان جهان به مقوله انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اکنون نام ایران در سراسر دنیا با اسلام عجین شده است به طوری که در هر کجای جهان نام ایران آورده شود ایران اسلامی در ذهن افراد تداعی می شود و بنابراین اکنون که کشور ما الگوی مسلم حق طلبی و نجات بشریت از ظلم ظالمان است باید سعی کنیم تا با اسلامی زیستن خودمان زمینه ظهور منجی آخرالزمان حضرت مهدی موعود (عج) را فراهم آوریم./س   

برچسب ها: رئیس ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.