فراز و نشیب های پرسپولیس باید تمام شود؛

معدنچی: در لیگ و جام حذفی مدعی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقفه های طولانی مدت لیگ کار ما را سخت کرده هر چند که با این شرایط عادت کرده ایم.

مهرزاد معدنچی بازیکن تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  ما هر روز تمرین می کنیم تا برای مسابقات آماده باشیم اما وقفه های طولانی مدت لیگ، کار ما را سخت کرده است چون آدم از حال و هوای مسابقه بیرون می آید و باید 20 روز تمام فقط و فقط تمرین کند در چنین شرایطی کار کردن خیلی سخت است اما چاره ای نیست و باید تمرین کنیم تا برای ادامه بازی ها آماده شویم.

وی افزود: ما در آخرین بازی که در لیگ داشتیم 6 گل به پیکان زدیم اما فکر نمی کنم پرسپولیس از بحران خارج شده باشد نباید فکر کنیم که با این برد همه مشکلات حل شده است و دیگر بحران نداریم چون پیکان در آن بازی شرایط خاصی داشت و روز خوبش نبود و روز خوب ما بود باید کاری کنیم که همواره روند ایده آلی داشته باشیم نه این که یک بازی ببریم و در بازی بعد ببازیم یا مساوی کنیم اگر در این مقطع امتیاز بدهیم، کارمان خیلی سخت می شود چون چند بازی دیگر نیم فصل اول تمام می شود و در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن خیلی سخت می شود.

او در ادامه گفت: برد پر گل مقابل پیکان از نظر روحی به ما خیلی کمک کرد و با این نتیجه مطمئناً برای بازی های بعد تماشاگر بیشتری به استادیوم می آید و از تیم حمایت می کند اما به نظر من فراز و نشیب های تیم باید تمام شود و از این هفته با قدرت باید کار کنیم الان دیگر جای اشتباه نداریم و باید خیلی محکم و با اقتدار کار کنیم.

وی افزود: شک نکنید که پرسپولیس در ادامه کار به جمع مدعیان لیگ اضافه می شود چون شرایط ما خیلی بهتر از اول فصل شده است در شروع لیگ ژوزه از تیم ما شناخت خوبی نداشت اما الان بازیکنان و توانایی های آنها را خوب می شناسد و جو خیلی خوبی هم در تیم ما به وجود آمده است اگر در سه بازی آینده امتیازات لازم را بگریم، در نیم فصل دوم مدعی قهرمانی خواهیم بود  از این سه بازی حداقل باید 7 امتیاز بگیریم که در این صورت در نیم فصل دوم مدعی قهرمانی خواهیم بود البته کارمان سخت شده  اما مطمئناً در نیم فصل دوم جزء مدعیان خواهیم بود.

بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: برگزاری جام حذفی اتفاق خیلی خوبی برای فوتبال ما است و این جام باید برگزار می شد چون برخی از تیم ها که در لیگ از کورس قهرمانی عقب افتاده اند یا تیم های لیگ یکی می توانند در این جام موفق شوند و شاهد شگفتی هم باشیم برخی از تیم ها دنبال دو قهرمانی در یک فصل هستند و بعضی از تیم ها هم تمام توانشان را در جام حذفی می گذارند تا قهرمان شوند .

به نظر من با برگزاری جام حذفی فوتبال ما جذاب تر خواهد شد و این مسابقات کمک می کند تا فوتبال ما پیشرفت کند .

وی افزود: اولین بازی ما در جام حذفی مقابل ملوان است به نظر من ملوان از تیم های خیلی خوب لیگ ما است  و با حضور احمد زاده نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است با توجه به این که اولین بازی ما با ملوان است باید بگویم که قرعه خیلی سختی به ما خورده چون ملوان تیم دونده و جنگنده ای است و اصلاً بازی راحتی نداریم.

او در ادامه گفت: هدف ما در جام حذفی قهرمانی است ما در لیگ امتیازات خیلی بدی را از دست دادیم و از کورس قهرمانی دور شدیم که البته هنوز فرصت جبران داریم تا به جمع مدعیان برسیم اما جام حذفی را با انگیزه بالا دنبال می کنیم تا قهرمان شویم.

وی افزود : متاسفانه در هفته های اخیر به من کم بازی رسیده و نتوانستم در پرسپولیس بازی کنم در بدترین شرایط تیم به من بازی رسید چون هم شرایط تیم از نظر روحی و روانی بد بود و هم خودم بعد از یک سال مصدومیت برای پرسپولیس بازی می کردم این از بد شانسی من بود که در چنین شرایطی بازی کنم اما تمام تلاش خودم را در تمرینات می کنم تا وضعیت بهتری داشته باشم و اگر فرصت بازی بدست آوردم خودم را نشان بدهم و جایگاه خوبی در تیم به دست بیاورم.

معدنچي در پايان گفت: تمام بازيكنان تيم دوست دارند كه علي كريمي به پرسپوليس بر گردد ما براي بازگشت علي به تيم تلاش هايي هم كرديم و حتي به منزل سرمربي تيم هم رفتيم و خيلي خوشحالم كه قرار شده كريمي به تيم برگردد چون علي جزو خانواده پرسپوليس است و بازيكن محبوب و بزرگي است و همه دوستش دارند با حضور علي كريمي تيم ما كامل تر مي شود و در نتيجه گيري در بازيهاي آينده بهتر عمل خواهيم كرد.

پرسپوليس اين روزها به همدلي وهمبستگي نياز دارد تا در ادامه كار بهتر نتيجه بگيرد علي كريمي بازيكن محبوبي است و حضور او مطمئناً باعث مي شود كه هواداران بيشتري به استاديوم بيايند و تيم را تشويق و حمايت كنند. فكر مي كنم با اتحاد و همدلي در ادامه ليگ نتايج بهتري كسب خواهيم كرد و پرسپوليس را به جايگاه واقعي اش خواهیم رساند./آق

برچسب ها: معدنچی ، پرسپولیس ، مهرزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار