با حضور میهمانان ویژه

مراسم اهتراز پرچم های ماه محرم در درفشی فر برگزار شد

مراسم نصب پرچم های عزاداری ابا عبدالله الحسین و یاران باوفایش امروز پس از تمرین سرخپوشان با حضور مدیر عامل و معاونین باشگاه، اعضای تیم و میهمانان ویژه برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، مراسم اهتزاز پرچم های ماه محرم با حضور محمد رویانیان، مدیران باشگاه، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس و میهمانان ویژه برگزار شد. مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و اشعاری در مدح ماه محرم از سوی مجری برنامه خوانده شد. پس از آن، سخنرانی محمد رویانیان در خصوص این ماه و از فضایل حضرت امام حسین (ع) و یارانش بیان شد.
 مداح اهل بیت نیز به مدیحه سرایی پرداخت و اشعاری که در خصوص ماه محرم سروده بود را خواند که در بیت آخر آن، نام پرسپولیس را آورده بود و مورد توجه حاضران قرار گرفت.
بیت آخر سروده مداح اهل بیت چنین بود: کوری چشم بدنظران زدل حریص - ذکر حسین باد نگهدار پرسپولیس در پایان این مراسم، محمد رویانیان از اعضای تیم و میهمانان ویژه تقدیر کرد.
گفتنی است، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال،رحیمی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و حیاتی گوینده اخبار تلویزیون از میهمانان ویژه این مراسم بودند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار