اردبیل /

سفرهای استانی دولت افزون بر 80 درصد اختلافات اراضی در روستاهای اردبیل را حل كرد

استاندار اردبیل گفت: در سایه سفرهای استانی دولت و اختصاص اعتبارات ویژه افزون بر 80 درصد اختلافات اراضی در روستاهای این استان حل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جریان بازدید از روستای گندیشمین اردبیل افزود: دولت عدالت محور نهم و دهم همواره بر توسعه و عمران روستاها در كنار عدالت محوری تاكید داشته است.

وی با تاكید بر اینكه جمعیت روستایی باید در روستاها مانده و به كار تولید ادامه دهند ، گفت : ما مسوولان نیز باید با ارایه خدمات به روستاییان و رفع مشكلات آنها برای ماندگاری روستاییان در محل سكونت خود تلاش كنیم.

استاندار اردبیل نقش روستاییان در افزایش تولید ناخالص ملی را مهم دانست و گفت: روستاها به دلیل این كه قطب تولید هستند در تقویت اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی نیز می توانند نقش مهمی ایفا كنند.

نیكزاد با تاكید بر رفع مشكل آب شرب روستای گندیشمین افزود: آب شرب این روستا در زمان اوج ورود مسافر و در فصول گرم سال كفاف نیازهای روستا را نمی كند.

وی بر انجام مطالعات لازم برای احداث سد معیشتی در حوزه روستای گندیشمین از توابع بخش ثمرین شهرستان اردبیل تاكید كرد.

استاندار اردبیل با بیان اهمیت تامین آب كشاورزی در روستاها افزود: با توجه به پرآب بودن دره سپیران در حوزه روستای گندیشمین مطالعات لازم برای احداث سد باید در این محل انجام و با مشاركت آب منطقه ای و جهاد كشاورزی این سد احداث شود.

نیكزاد اظهار كرد: پس از مطالعات لازم و كارشناسی اجرای این سد اعتبار لازم از محل توسعه و عمران روستایی به این سد اختصاص می یابد/ س

 

برچسب ها: اردبیل ، سفرهای ، استانی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.