راکت هاي حماس ساکنان تل آويو را به پناهگاه ها کشاند

ساکنان این شهر از بیم راکت های حماس به زیرزمین های منازلشان پناه برده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس بیست و چهار جیمز آندره خبرنگار اين شبکه  گفت: در سومین روز مناقشات میان اسرائیل و حماس، نیروهای حماس یک فروند راکت به تل آویو پایتخت اقتصادی اسرائیل پرتاب کردند.
وی ادامه داد: به دنبال این موضوع بسیاری از ساکنان تل آویو از بیم راکت های حماس به زیر زمین منازلشان یا پناهگاه های عمومی پناه بردند.
این خبرنگار گفت: شبکه های تلویزیونی و رادیویی اسرائیل با قطع برنامه های عادی خود بطور دائم به مردم هشدار می دادند به پناهگاه ها و مناطق امن پناه بروند.
علاوه بر این موضوع ، شبکه های تلویزیونی اسرائیل با بیان این مطلب که سامانه های ضد موشکی زیادی در مرزهای مشترک با غزه مستقر شده است، تلاش کردند به مردم این اطمینان را بدهند که امنیت آنها تامین خواهد شد.
این خبرنگار گفت: خیابان ها،رستوران ها و قهوه خانه های تل آویو کاملا خالی است و مردم به ندرت از منازلشان خارج می شوند.
خبرنگار فرانس بیست و چهار افزود: گرچه راکت پرتاب شده نیروهای حماس به تل آویو در آب افتاد اما این نکته که آنها از این پس قادر خواهند بود تل آویو را هدف قرار دهند، بسیار حائز اهمیت است.
در حال حاضر تل آویو به عنوان خط قرمز حکومت و ارتش اسرائیل محسوب می شود و اکنون همه از خود این پرسش را مطرح می کنند که عاقبت این درگیری ها چه خواهد شد و آیا مناقشات به حمله زمینی اسرائیل به غزه تبدیل خواهد شد یا خیر؟
برچسب ها: بین الملل ، پناهگاه ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار