دور برگشت ليگ بسکتبال بانوان؛

طایر پور، غیبتش را جبران می‌کند

تیم بسکتبال بانوان طایر پور شمیرانات که در 2 بازی هفته اول دور برگشت غایب بود این هفته هر دو بازی معوقه را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته اول دور برگشت سوپر لیگ بسکتبال بانوان طی 3 روز گذشتهن در قزوین و بندر عباس پیگیر شد و تنها 2 بازی تیم طایر پور شمیرانات به خاطر مسمومیت شش بازکن این تیم مقابل گاز تهران و رشد دانه گرگان به تعویق اقتاد.

با توجه به همکاری تیم های مقابل تیم طایر پور باید برای انجام بازی با رشد دانه به گرگان سفر کند و با تیم گاز نیز در محل مورد نظر این تیم مسابقه دهد، هر دو بازی معوقه نیز تا پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

روز گذشته در آخرین روز هفته اول دور برگشت شش دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی تیم گاز تهران مدعی مسابقات با نتیجه سنگین 100 بر 57 از دانشگاه آزاد شکست خورد، تیم آرارات نیز در گروه الف 63 بر 45 استیل آذین را برد.

در دیگر دیدارهای گروه الف، وحدت آریا 69 بر 58 سنندج را شکست داد، نیکان ترابر با تنها یک امتیاز و نتیجه 51 بر 50 مقابل کیا تهران پیروز شد و ماکارونی جهان با اختلاف بالای 84 بر 48 صابری را برد.

در گروه B نیز تنها یک دیدار میان شهرداری و فارس انجام شد که تیم شهرداری 84 بر 72 تیم شیرازی را شکست داد و بازی شمیرانات و رشد دانه نیز به خاطر مشکل بازیکنان تیم تهرانی به تعویق افتاد./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار