تشبیه سخنگوی ارتش صهیونیست ها به وزیر اطلاع رسانی صدّام

سخنگوي ارتش اسرائيل به سبب دروغ پردازي هایش، در شبكه هاي اجتماعي به "محمد سعید الصحّاف" وزیر اطلاع رسانی اسبق عراق تشبیه؛ و به "صحّاف اسرائيل " معروف شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، فعالان سياسي عرب و فلسطيني با حمله به صفحه "اويخاي ادرعي" سخنگوي ارتش رژيم صهيونيستي در پايگاه اجتماعي فيس بوك، او را به "سعيد الصحاف" سخنگوي دروغ پرداز ارتش صدام در حمله آمريكا به عراق در سال 2003 تشبيه كردند.

ادرعي، اصابت موشك هاي فجر 5 مقاومت فلسطين به تل آويو و همچنين سرنگونی جنگنده اف-16 اسرائيل بر فراز غزه را تكذيب كرده بود. اين در حالي است كه گروه هاي مقاومت با پخش تصاويري از اين عمليات، صحت و درستي اين اخبار را اثبات كردند و رژیم صهیونیستی هم ناچار به اعتراف در این باره شد.

محمد سعيد الصحاف، وزیر اطلاع رسانی رژیم صدام در جنگ 2003، با بزرگنمايي دستاوردهاي نيروهاي عراقي در مقابله با نيروهاي آمريكايي، هرگونه پيشروي نيروهاي آمريكايي را تكذيب مي كرد، تا این كه ورود نيروهاي آمريكايي به مركز بغداد، ساده لوحان را غافلگير کرد. از آن زمان، سیاستمداران دروغ پرداز و "منکرانِ حقایق آشکار" را در جهان عرب به او تشبیه می کنند.

ادرعي نیز با پخش تصاويري ادعا كرده بود كه جنبش حماس دروغ مي گويد و اين تصاوير در غزه فيلم برداري نشده، بلكه در سوريه ضبط شده اند(!) اما براي كساني كه غزه و بيمارستان هاي آن را به خوبي مي شناسند، كاملا واضح است كه تصاوير مزبور در غزه فيلم برداري شده اند.



برچسب ها: صهیونیست ، اسرائیل ، صحاف ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار