سجادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بي‌بصيرتي دربرابر فرمايشات مقام معظم رهبري موجب وقوع اتفاقات تلخ سياسي مي‌شود

سخنگوي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: بعضي از اصلاح‌طلبان براي ورودشان به انتخابات شرط و شروط مي‌گذارند در حالي که اين نظام است که بايد براي ورود آنها شرط تعيين کند.

سيدکمال الدين سجادي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وقوع اتفاقات ناگوار عاشوراي 88 از سوي فتنه‌گران، اظهار داشت: وقوع چنين اتفاقاتي بر مي‌گردد به بي‌بصيرتي برخي افراد نسبت به بيانات ارزشمند مقام معظم رهبري چرا که ايشان از زمان برگزاري انتخابات رياست جمهوري 88 تا عاشوراي همان سال، بارها و بارها به ذکر توصيه‌هايي در زمينه حفظ وحدت و عدم پرداختن به برخي تشنج‌ها و تنش‌ها اقدام فرموده بودند.

سخنگوي جبهه پيروان در ادامه با بيان اين مطلب که اگر افراد به اين فرمايشات توجه مي‌کردند، شاهد وقوع چنين اتفاقات تلخي نبوديم،‌ گفت: متاسفانه هنوز هم برخي افراد از قضايايي که پيش آمد و به دنبال آن توهين به مقدسات را شاهد بوديم، درس نگرفتند، و اين در حالي بود که مردم واقعه 9 دي را در پاسخ به فتنه‌گران و مواضعشان رقم زدند.

وي با انتقاد از عملکرد برخي افراد که در آستانه انتخابات به فکر عوامفريبي هستند، خاطرنشان کرد: همانطور که مشاهده مي‌کنيم بعضي از اصلاح‌طلبان براي ورودشان به انتخابات شرط و شروط مي‌گذارند در حالي که اين نظام است که بايد براي ورود آنها شرط تعيين کند.

سجادي در ادامه به مسببين اصلي وقايع تأسف‌بار عاشوراي 88 اشاره کرد و گفت: مسببين اين واقعه اعم از خارجي و داخلي هستند که در اين ميان عوامل خارجي از قضاياي پيش آمده سوءاستفاده مي‌کنند و در ادامه آن عوامل داخلي هستند که فريب عوامل خارجي را خورده و سران فتنه را به وجود مي‌آورند که البته چهره آنها براي مردم شناخته شده است.

سخنگوي جبهه پيروان در پايان به سهم اصلاح طلبان در وقوع وقايع ناگوار عاشوراي 88 اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجايي که اصلاح‌طلبان با ساختارشکني از خطوط قرمز عبور کردند سهم عمده‌اي در وقوع اين وقايع دارند چرا که با پشتيباني سران فتنه جرئت کردند به اين اتفاقات دامن بزنند و حتي برخي افراد که در برابر آن سکوت کردند نيز نقش بسزايي در ادامه اين وقايع داشتند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار