سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز:

بازيكنان از حركت منسوخ داور دوم عصبي شدند / به حق خود در ليگ مي رسيم

پرويز كاظمي سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز گفت: در ديدار شب گذشته مقابل سايپا ما بزرگترين ضربه را از داور دوم ديدار خورديم.

پرويز كاظمي سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه در ديدار هفته هفتم مسابقات ليگ برتر واليبال ما بزرگترين ضربه را از داور دوم خورديم، وي كارهاي خيلي قديمي و منسوخ شده شرايط عصبي و روحي و رواني شاگردانم را به معناي واقعي به هم ريخت.

وي تصريح كرد: وي با گرفتن خطاهاي دست يا پا كه ديگر در واليبال مرسوم نسيت شرايط روحي تيم مارا به طور كامل به هم ريخت وبازيكنان نتوانستند در ست پنجم كه حساسترين ست يك بازي محسوب مي شود از تمركز كافي برخوردار باشند و نتيجه را 14بر 16 به حريف ميزبان واگذار كردند.

سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز يادآور شد: در ديدار هفته هفتم تيم شهرداري تبريز از نظر فني نسبت به تيم سايپا برتري داشت ما به هيچ عنوان شايسته باخت نبوديم، البته اين شكست چيزي از ارزشهاي فني و عملكرد شاگردانم نمي كاهد.

كاظمي يادآور شد: ما با تلاش و قدرت خود در بازيهاي آينده و غلبه بر حريفان به حق خودمان مي رسيم، متأسفانه به دليل آنكه در تركيت تيم تبريز فقط يك پشت خط زن (سعيد هاشمي) وجود دارد من به هيچ عنوان براي تعويض وي يار جايگزين ندارم و مجبورم از ابتدا تا پايان بازي از يك واليباليست در اين پست حساس و سخت استفاده كنم.

كاظمي در خصوص نقاط ضعف فني تيم شهرداري تبريز اظهار داشت: ما از نظر فني مشكل خاصي نداشتيم، جز در سرويس، بازيكنان تيم در زمان زدن سرويس حريف از به اوت رفتن سرويس هاي ما بود.

تيم سايپا نيز در دستور تاكتيكي خود سرويس هاي هدفدار و متمركز را قرار داده بود كه خط دفاعي مستحكم ما مانع از امتياز آوري آنها شد.

وي يادآور شد: يكي از دلايل اصلي اشتباهات فردي شاگردانم در سرويس سالن بيش از حد وسيع انقلاب كرج بود، فضاي بزرگ اين سالن تا حدودي شرايط را براي تمركز بازيكنان سخت كرده بود./آق


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار