در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد

عدم بررسي "طرح مناسک" از سوي شوراي هماهنگي اصلاحات

بعد از موضع‌گيري برخي اعضاي حزب مردم سالاري مبني بر ارائه طرح مناسك به شوراي هماهنگي اصلاحات، رئيس دوره اي اين شورا گفت: اين طرح در شوراي هماهنگي اصلاحات اصلا مطرح نشده است.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران چندي پيش ميرزا بابا مطهري‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از طرح مناسك به عنوان يكي از طرح‌هايي كه در مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان كه از سوي شواي هماهنگي اصلاحات برگزار مي‌شود، خبر داده بود.

همچنين برخي ديگر از اعضاي حزب مردم سالاري از مطرح شدن طرح مذكور در شوراي هماهنگي اصلاحات خبر داده بودند و خبرنگار باشگاه خبرنگاران در صدد بررسي صحت و سقم اين خبر برآمد.

نجفقلي حبيبي رئيس دوره‌اي شوراي هماهنگي اصلاحات درباره مطرح شدن طرح مناسك در اين شورا، اظهار داشت: اين طرح مربوط به حزب مردم سالاري است و از زماني كه من به عنوان رئيس‌دوره‌اي شوراي هماهنگي اصلاحات انتخاب شده ام، بحثي درباره آن صورت نگرفته است.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران به سراغ رئيس سابق شوراي هماهنگي اصلاحات يعني سيد رضا رئيس كرمي رفت تا از وي جويا شود كه در مدت رياستش بر شوراي هماهنگي اصلاحات آيا درباره طرح مناسك بحثي در اين شورا صورت گرفته است يا خير؟

وي نيز در اين‌باره گفت: اين طرح در شوراي هماهنگي اصلاحات مطرح نشده است.

لازم به ذكر است كه طرح مناسك از سوي حزب مردم سالاري براي انتخابات آتي رياست‌جمهوري مطرح شده است و كواكبيان اعلام كرده بود كه در صورت كانديداتوري خاتمي طرح مناسك را اجرا نخواهد كرد.

البته اين طرح با مخالفت‌هايي از سوي اصلاح‌طلبان نيز روبه رو شد و محسن مهرعليزاده در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرح مناسك گفت: فکر می‌کنم راه‌حل‌های بهتري هم به غیر از این طرح در جهت اجماع اصلاح طلبان وجود داشته باشد .

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار