نيک فر به باشگاه خبرنگاران خبر داد

برگزاري مجمع عمومي جبهه پيروان خط امام و رهبري بعد از عاشورا

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين گفت: جبهه پيروان خط امام و رهبري در جهت ابلاغ سياست هاي تدوين شده براي شروع فعاليت ستادهاي شهرستان مجمع دو سالانه خود را پنج شنبه آينده به صورت عمومي با حضور اصحاب رسانه برگزار مي کند.


احمد نيک نفر عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون برنامه‌هاي انتخاباتي جامعه مهندسين گفت: جامعه اسلامي مهندسين در حال تدوين ستادهاي اصولگراها در استان‌ها و همراه کردن  ساير اصولگرايان براي رسيدن به يک ليست واحد در انتخابات شوراي شهر و روستا است تا تفرقه‌اي در مجموعه اصولگرايي اتفاق نيفتد.

عضو شوراي مرکزي جامعه اسلامي مهندسين اظهار داشت: منتظر نتيجه نشست‌هاي جامعتين هستيم تا در نهايت جبهه پيروان خط امام و‌ رهبري زير چتر جامعتين، يک نفر از داوطلبين را ظرف دو هفته آينده مشخص و اعلام حمايت کنند.

نيک فر در ادامه افزود: پنج شنبه هفته آينده  شوراي مرکزي اسلامي  جبهه پيروان خط امام و رهبري، مجمعي عمومي باحضور اصحاب رسانه  در تهران برگزار خواهد کرد.

وي همچنين اظهار داشت: در اين نشست سياست‌هاي تدوين شده  به اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري و تشکل‌هايي که عضو آن هستند جهت شروع فعاليت ستادها در شهرستان ابلاغ مي‌شود.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: بنا داريم تا مطالبات مقام معظم رهبري و مردم را تدوين کنيم و از داوطلباني که مورد تأييد جامعه مهندسين قرار مي گيرند بخواهيم که در برنامه هاي خود اين گفتمان و مطالبات رهبري و مردم را بگنجاند.

وي تصريح کرد: کانديداها بايد برنامه‌هاي اصلي خود اعم از سياسي، اقتصادي و سياست خارجه را معين کنند، البته مقصودمان از معرفي تيم اين نيست که دقيقا پست افراد و اشخاص را بازگو کنند.

عضو جامعه اسلامي مهندسين خاطرنشان کرد: تأکيد جامعه اسلامي مهندسين بر برنامه محوري است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار