تبریز/

زلزله ارسباران عرصه ای برای اثبات عشق و اعتماد بسیج و سپاه به مردم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جریان زمین لرزه شهرستان های اهر، هریس و ورزقان آذربایجان شرقی، بسیج و سپاه یک بار دیگر عرصه ای پیدا کرد تا عشق و اعتمادش را به مردم اثبات کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، سردار محمدعلی جعفری امروز در جمع مردم روستای زلزله زده آقاعلیلو از توابع شهرستان هریس اظهار کرد: کارهایی که سپاه و بسیج در آستانه فصل سرما انجام داد، اقدام بسیار بزرگی بود که این امر نشان از افتخار، عظمت و دوستی ملت ایران دارد.

وی افزود: تمامی این موفقیت ها مدیون اسلام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدای انقلاب بوده است.

وی یادآور شد: تمام تلاش سپاه و بسیج در جهت رضای خداوند و توسعه انقلاب اسلامی و اسلام است.

سردار جعفری گفت: بهترین عبادتها خدمت برای خلق خدا بوده و عشق ما نیز خدمت به خلق خدا است و این عشق را در عرصه سازندگی مناطق زلزله زده اثبات کردیم.

وی با اشاره به اینکه زلزله اخیر امتحان الهی بوده، خاطرنشان کرد: واحدهای خانگی و دامی ساخته شده در این مناطق بی نظیر بوده و می توان از آنها به صورت چند منظوره استفاده کرد.

بر اساس این گزارش، در جریان بازدید از روستای آقاعلیلو، 37 واحد مسکونی ساخته شده توسط بسیج سازندگی توسط سردار جعفری افتتاح شد.

با سفر سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی مسئول بسیج سازندگی کشور به منطقه زلزله زده ارسباران، امروز 772 واحد مسکونی بازسازی شده توسط بسیج سازندگی در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی به بهره برداری می رسد./س

برچسب ها: زلزله ، ارسباران ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.