دبیر کمیته فنی شنا:

مجبور به خداحافظی با یواگ شدیم/ جو شنا آرام است!

دبیر کمیته فنی شنا گفت: با توجه به شرایط موجود در ورزش مجبور به خداحافظی با سرمربی آلمانی تیم ملی شدیم .

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، فرشید کرمی در نشست فدراسیون شنا در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی گفت: پیش از این کمیته فنی برنامه های زیادی برای تیم ملی و شناگران رده های سنی پایه داشت اما متاسفانه به دلایلی مجبور به خداحافظی به سرمربی آلمانی تیم ملی شدیم البته از جمله برنامه های کوتاه مدت فدراسیون حضور تیم های ملی در مسابقات قهرمانی جهان در بارسلونا و قهرمانی جوانان جهان در مراکش است که سال آینده برگزار می شود.

وی گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه های بلند مدت کمیته فنی حضور در مسابقات المپیک 2016 و همچنین تقویت تیم های پایه در پایگاه های قهرمانی است.

دبير کميته فني شنا در خصوص وضع کنونی تیم ملی تصریح کرد: در حال حاضر سرمربی در تیم ملی فعالیت نمی کند اما بنده به همراه سمیع زاده به عنوان مربیان تیم ملی فعالیت می کنیم و خوشبختانه برنامه ها به خوبی پیش می رود و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد و تمرینات شناگران در تهران پیگیری می شود.

وی یادآور شد: همچنین خوشبختانه جو خوبی در تیم ملی حاکم است و شناگران در فضای خوبی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

گفتنی است: البته شرایط کنونی ورزش به گونه ای است که در این مدت شناگران موفق به حضور در مسابقات قهرمانی  آسیا نشدند و به دلیل بی انگیزگی برخی از آنها نیز، برخی از شناگران با رکوردهای خود فاصله زیادی دارد که ترمیم این زخم و بهبود رکورد های شناگران زمان زیادی را می طلبد./مح

برچسب ها: شنا ، کرمی ، بایواگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار