دهقان نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"مختار نامه" با میر باقری ماندگار شد

حضور "داود میر باقری" به عنوان نویسنده و کارگردان باعث ماندگاری سریال تاریخی "مختارنامه" شد.

حبیب دهقان نسب بازیگر نقش " یزید بن انس" در سریال " مختار نامه" در خصوص ماندگاری این اثر به خبرنگار حوزه راديو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: عوامل زیادی در ماندگاری سریال "مختارنامه" نقش داشتند که می توان به حضور داود میر باقری به عنوان نویسنده و کارگردان این اثر تاریخی اشاره کرد.
وی ادامه داد:برخی از کارگردانان ما به خاطر سابقه ی درخشان خود در ساخت سریال ها و فیلم های تاثیر گذار به عنوان یک برند تجاری بین مخاطبان معرفی شده اند و میر باقری نیز یکی از آن کارگردان های با سابقه است.
دهقان نسب افزود: حضور بازیگران حرفه ای سینما، تلویزیون و تئاتر از دیگر عوامل ماندگاری این سریال است.
بازیگر نقش " یزید بن انس" تصریح کرد: صحنه های جنگ سریال تاریخی " مختارنامه" جذاب و حرفه ای بود که برای ساخت و تولید آن زحمت زیادی کشیده شد چرا که " مختارنامه" به عنوان یک کار دلی شد در دل مخاطب نشست.
وی در خصوص ایفای نقش خود در سریال " مختارنامه" عنوان کرد: به خاطر حضور میرباقری ایفای نقش یزید بن انس ( یار مختار ثقفی) را پذیرفتم ، چرا که در سریال امام علی ( ع) نیز با این کارگردان همکاری داشتم.
دهقان نسب خاطر نشان کرد: برای سریال مختارنامه" تبلیغات زیادی صورت نگرفت ولی با این حال مخاطبان زیادی را به خود جذب کرد.
گفتنی است؛ " حبیب دهقان نسب" مشغول تمرین تئاتر " روز سیاوش" به کارگردانی " شکر خدا گودرزی" است و همچنین در سریال " بال های خیس" به کارگردانی محمد رضا آهنج نقش آفرینی کرده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۳۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۱
واقعا اگر رسانه ملی به جای هزینه برای خرید های سنگین سریالهای کره ای روی سریالهایی مانند مختار نامه هزینه می کرد هیچ وقت ماهواره در بین ایرانیان جایگاهی نداشت
آخرین اخبار