پرويز کاظمي:

ارومي ها مثل ما زخم خورده هستند/ نبرد آذري ها در واليبال مثل دربي استقلال و پرسپوليس فوتبال است

سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز گفت: در هفته هشتم ليگ برتر به مصاف تيمي مي رويم که همانند ما در گذشته شکست خورده است.

پرويز کاظمي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: تيم هايي که من به عنوان سرمربي هدايت آنها را برعهده دارم از نظر روحي بازيکنانش جنگنده و سخت کوش مي شوند، شاگردانم براي انجام يک بازي سنگين و حساس حتي براي 5 ست آماده هستند.

وي گفت: بازي امروز يکم آذر از آن جهت سخت و سنگين است که هر 2 تيم در هفته هفتم زخم خورده هستند و براي جبران شکست به ميدان مي آيند و بايد براي برد تاکتيک خاص و ويژه اي را به اجرا گذاشت.

کاظمي يادآور شد: اگر افرادي ديگر در نتايج بازي تاثيرگذار نباشند ما پتانسيل شکست تيم اروميه را داريم و به دنبال سه امتياز کامل بازي براي بهبود جايگاهمان در جدول رده بندي هستيم.

سرمربي تيم واليبال شهرداري تبريز در ادامه يادآور شد: ديدار 2 تيم از منطقه آذربايجان يک ديدار حساس و سنگين است، مسابقات واليبال آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي با يکديگر داراي سابقه تاريخي است به همين دليل هيچ يک از آنها بنا به دلايل حاشيه اي تمايلي به باخت ندارند، تيم هاي آذربايجان غربي و شرقي سابقه رويارويي در جام هاي پاسارگاد و در سال هاي خيلي دور را نيز دارند به نوعي بازي اين 2 تيم شبيه شهرآورد و دربي پرسپوليس و استقلال در فوتبال است.

وي در خصوص وضعيت بازيکنان تيم شهرداري تبريز اظهار داشت: متأسفانه مهدي کريمي بازيکن پست دريافت کننده تيم که يکي از مهره هاي کليدي و اصلي محسوب مي شود به دليل مصدوميت از ناحيه پا نمي تواند تيم را در اين ديدار هم همراهي کند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.