لاريجاني در تظاهرات ضد صهيونيستي نمايندگان:

با افتخار مي‌گوييم حمايتمان از فلسطين نظامي است/ نمايندگان آماده سفر به غزه هستند

رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: افتخار می‌کنیم در سخت‌ترین شرایط به ملت فلسطین و حماس كمك کرده‌ایم که کمک ما هم جنبه مادی و هم نظامی داشته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران علی لاریجانی رئيس مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز(چهارشنبه) در مراسم تظاهرات نمایندگان مجلس در دفاع از مردم مظلوم غزه گفت: درباره حمله رژیم صهیوینستی به غزه مباحث مختلفی مطرح است اما آنچه در بین همه این مباحث مشترک است، اشتباه محاسباتی رژیم صهیونیستی است.

 وي در ادامه افزود: ما در این تجمع اعلام می‌کنیم که افتخار می‌کنیم از ملت فلسطین و حماس دفاع و به آن کمک کرده‌ایم که کمک ما هم جنبه مادی و هم نظامی داشته است.

لاريجاني اضافه كرد: کشورهای عربی که نگران وضع فلسطین هستند و مرتب کنفرانس و نشست می‌گذارند، تکانی بخورند و کمک واقعی کنند، ملت فلسطین احتیاج به سخنرانی و نشست ندارد، بلکه به حمایت واقعی از فلسطین احتیاج دارد، اگر می‌خواهید سرافراز باشید باید به فلسطین کمک نظامی کنید.

وی با بیان اینکه سلاح مجاهدت همراه با موشک‌های فلسطین پاسخ محکم مردم غزه به صهیونیست‌ها بود، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با پاسخ قوی مردم فلسطین، بیش از گذشته در شرایط سقوط قرار گرفته است و قطعا در این ماجرا خسران جدی خواهد دید.

رئیس مجلس در ادامه آمادگی نمایندگان برای سفر به غزه و جنگیدن کنار ملت فلسطین را اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت که نمایندگان راهپیمایی بسیار بامعنایی را در مجلس به راه انداختند تا منادی حمایت از مردم مظلوم و شجاع فلسطین باشند، ما نمایندگان ملت ایران با این راهپیمایی می‌خواهیم اعلام کنیم که در سخت‌ترین شرایط کنار ملت فلسطین هستیم.

لاريجاني
یادآور شد: در اینکه رژیم صهیونیستی با چه انگیزه‌ای این جنایت را انجام می‌دهد، بحث‌های مختلفی وجود دارد اما یک نکته در همه آنها مشترک است که رژیم صهیونیستی اشتباه محاسباتی کرده، تصور آنها این بوده که بعد از حوادث منطقه که رژیم صهیونیستی دچار انزوا شد از این طرف می‌تواند از پوسته انزوا خارج شود و به نیروی مقاومت ضربه بزند اما نیروهای رزمنده در فلسطین که فکر مجاهدت را از زندگی عاشورایی امام حسین(ع) گرفته‌اند و از رفتار ملت ایران در انقلاب اسلامی پند گرفته‌ بودند با سلاح‌هایی که می‌توانست رژیم صهیونیستی را از خواب بیدار کند به دفاع از خود پرداختند و این پاسخ قوی به اسرائیل بود که آنها را به سراشیبی سقوط خواهد برد. قطعا رژیم صهیونیستی در این ماجراجویی دچار خسران جدی می‌شود و انشاءالله این روحیه‌ای است که پیروزی با آنها خواهد بود.

وی با اشاره به حضور رئیس دفتر حافظ منافع مصر در ایران در بین نمایندگان خاطرنشان کرد: ایشان هم در این تظاهرات حضور یافتند و ما از ایشان که مسئولیت سفارت مصر را دارند اجازه می‌خواهیم به همه شما برای این سفر گذرنامه بدهند.

انتهای پیام/س2

برچسب ها: لاریجانی ، غزه ، فلسطین ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار