حجت‌الاسلام روانبخش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اهانت روز عاشوراي 88 دنباله اهانت اصلاحات به مقدسات بود

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: اهانت به مقدسات اسلامي از روال عادي جريان اصلاحات بود چرا که پيش از اين نيز به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و امام خميني (ره) توهين کرده‌اند و هتاکي روز عاشورا تکرار روند پيشين بود.

قاسم روانبخش در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران‌ با اشاره به هتک حرمت روز عاشوراي سال 88 توسط بخشي از  اطلاح‌طلبان و جنبش به اصطلاح سبز گفت: انتخابات سال 88 يکي از پرشورترين انتخابات تاريخ انقلاب اسلامي بود که مردم براي تعيين سرنوشت خود به پاي صندوق‌هاي راي آمدند و اين انتخابات رفراندوم بزرگي براي انقلاب اسلامي پس از گذشت 30 سال بود.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با بيان اينکه در آن شرايط دشمنان در پي تضعيف نظام اسلامي بودند که با حضور حماسي مردم اهاف پليدشان خنثي شد، خاطرنشان كرد: متاسفانه افرادي که پيش از اين احتمال مي‌دادند که پيروز ميدان انتخابات  نباشند، از سال‌ها قبل در جهت زير سوال بردن انتخابات دور نهم برنامه‌ريزي کردند‌ لذا با تئوري "ديگي که براي آنها نجوشد هرچه مي‌خواهد درآن بجوشد" اصل انتخابات را زير سوال بردند.

حجت‌الاسلام روانبخش با اشاره به کينه‌ورزي‌هاي معاندان نظام تصريح كرد: در راس اين جريان نيز افرادي قرار داشتند که از روزهاي آغاز دولت نهم مبناي  ناسازگاري با دولت را گذاشتند و وانمود کردند که اين دولت خارج از عرف انقلاب است.

وي يادآور شد: اين خواص نيز به تازگي در ديدارهاي خود نيز عنوان کردند که آنچه از انتخابات 84 به اين سو رخ داده خارج از چارچوب انقلاب بوده است.

اين فعال سياسي با اشاره به ادعاي تقلب در انتخابات سال 88 و پا‌فشاري اصلاح‌طلبان بر آن اظهار داشت: آن جمعي از اصلاح‌طلبان  که پيرو اين تحرکات بودند با سازو کارهايي که از پيش تعيين شده بود، قرار گذاشتند تا در برابر آراي ملت بايستند و با شبهه‌اي که از يک سال قبل مبني بر احتمال تقلب در انتخابات عنوان کردند ستاد صيانت از آرا را تشکيل دادند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با ذکر اين نکته که در مناظره‌ها طرفداران موسوي فهميدند که ميدان را باخته‌اند و کانديداي آنها پيروز نيست، گفت: آنها وارد فاز دوم شدند و با نامه‌نگاري‌ تهديد به آشوب خياباني کردند و در نتيجه در روز راي‌گيري تصميم بر اعلام پيروزي پيش از اتمام شمارش آرا را گرفتند ‌و از اين طريق خواستند بر شبهه تقلب مهر تاييد بزنند.

وي با اشاره به آشوب خياباني 25 تير اظهار داشت: خواص با تحريکات خود در جهت دعوت مردم به قيام عليه نظام جمهوري اسلامي در ماجراي فتنه 88 نقش‌آفريني کردند و اين روال را در هر مناسبتي اعم از روز قدس و 13 آبان با جمعيت اندکي که داشتند دنبال کردند تا نگذارند نظام از ثبات و آرامش برخوردار باشد.

حجت‌الاسلام روانبخش با اشاره به هتک حرمت روز عاشورا گفت:‌ فتنه‌گران براي رسيدن به مقصود خود حتي نسبت به حرمت روز عاشورا و امام حسين (ع) شرم نکردند و با برنامه ريزي حساب شده به هيات‌هاي عزاداري و پرچم سيد و سالار شهيدان اهانت کردند.

وي تصريح کرد: اهانت به مقدسات اسلامي از روال عادي جريان اصلاحات بود چرا که پيش از اين نيز به ساحت مقدس حضرت زهرا (س) و امام رحمت‌الله توهين کرده بودند و اين هتاکي نيز در روز عاشورا تکرار شد.

حجت‌الاسلام روانبخش با بيان اينکه هتاکي و اهانت روز عاشوراي 88 خون مردم را به جوش آورد، اظهار داشت: جمعيتي چند ده ميليوني 8 و 9 دي ماه 88 در سراسر کشور به پا خواست تا جريان فتنه سبز و کودتا‌گران شبهه تقلب را که در پي تضعيف نظام اسلامي بودند را در خود دفن کند و اين حماسه مهر پاياني بر اين آشوب و اهانت‌ها زد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: عاشورا ، اهانت ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار