سخنگوی جنبش حماس

در صورت هرگونه حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تل آویو را هدف می گیریم

سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد ، مقاومت فلسطین در صورت هرگونه حمله جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه ، تل آویو را هدف قرار خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ابوزهری در بیمارستان الشفا در شهر غزه به خبرنگاران گفت: ما به رژیم اشغالگر اسرائیل می گوییم ، اگر بازگردید ما نیز فلسطین اشغالی را هدف قرار خواهیم داد ، مقاومت ما و گردان های قسام ضمانت ما است. اگر شما هدفی را در غزه بزنید ما نیز تل آویو را هدف قرار خواهیم داد.
 
ابوزهری افزود : ما به عهد خود باقی خواهیم ماند و این شیوه شایستگی خود را در خصوص مقابله با تجاوزگری رژیم اشغالگر ثابت کرده است و ما این پیروزی بزرگ را به روح فرمانده شهید احمد جعبری تقدیم می کنیم.
وی اظهار داشت: حماس، مقاومت و مردم فلسطین در این جنگ تاریخی پیروز شدند.
این رهبر بلندپایه حماس در بخش دیگری از سخنانش به تمام مبارزان قهرمان وابسته به گروه های مختلف مقاومت در نوار غزه که این حماسه عظیم را خلق کردند و به دشمن دری فراموش نشدنی دادند درود فرستاد و از آنان قدردانی کرد.
سخنگوی جنبش حماس همچنین از ارسال پیام درود برای مصر و محمد مرسی رئیس جمهور این کشور به خاطر نقشی که در برقراری آتش بس در غزه ایفا کرد خبر داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار