محمدرضا دامغاني:

فيكس هاي كاله در حد اسمهايشان نبودند/ از استعفاي " عطايي" ناراحت شدم

تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندر عباس توانست با شكست تيم كاله آمل در خانه خود و با نتيجه سه بر صفر عنوان شگفتي ساز هفته را به خود اختصاص دهد.

محمدرضا دامغاني، سرمربي تيم واليبال آلومينيوم المهدي بندرعباس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، افزود: شش بازيكن فيكس و اصلي تيم كاله آمل در بازي شب گذشته به هيچ عنوان در حد اسم و اندازه هاي خود ظاهر نشدند و ما توانستيم آنها را به خوبي شكست دهيم.

وي تصريح كرد: تيم كاله آمل را براي برد به بندرعباس نيامده بوده شايد بي انگيزگي آملي ها به باخت هاي هفته هاي گذشته مربوط مي شد اما به هيچ عنوان روحيه جنگنده نداشتند.

وي تصريح كرد: " بهروز عطايي" يكي از مربيان جوان و موفق واليبال ايران محسوب مي شود وقتي خبر استعفايش را از تيم كاله آمل شنيدم به معناي واقعي متاثر شدم ، زيرا وي براي تيم كاله زحمات زيادي كشيد، نبايد در چنين شرايطي وي را دست تنها مي گذاشتند.

وي در خصوص وضعيت عملكرد تيم بندرعباس اظهار داشت: در بازي شب گذشته تمامي شاگردانم بسيار عالي و حرفه اي ظاهر شدند اين امر حتي شامل نيمكت نشينان و بازيكنان ذخيره هم مي شود آنها هم خوب كف مي زدند و هم در زمين خوب بازي كردند.

دامغاني تصريح كرد: طبق آناليزي كه از عملكرد تيم كاله آمل و 2 بازي اخيرش داشتيم به خوبي به نقاط ضعف و قدرت آنها پي برده و روي آن كار كرده بوديم در بازي شب گذشته شاگردانم از نقايص فني حريف نهايت استفاده را كردند و مهره هاي كليدي آمل را مهار كردند با سرويس هاي هدفمند و خوب دريافت هاي اول حريف متزلزل شد و نتوانستند خوب بازي را دنبال كنند، آنها در دفاع هم ديروز ضعيف كار كردند.( علي رضا نصر اصفهاني) بازيكن 20 ساله و جوان تيم بندر عباس در بازي شب گذشته به مانند يك سوپر استار ظاهر شد و يكي از اركان اصلي برد ما بود./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار