نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مطرح کرد:

تامين معوقات بودجه وزارت بهداشت و درمان، درخواست بهارستان از دولت

نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان در مجلس گفت: در تصويب بودجه سال 91 بسياري از دانشگاه ها معترض و شرکت‌هاي دارويي به دليل عدم پرداخت بودجه معوقه توان پرداخت هزينه نيروهاي خود را نداشتند و اين کمبود بودجه نارضايتي عموم نيروها را در بخش بهداشت و درمان به همراه داشت.

حسن تاميني ليچايي نماينده مردم گيلان و رشت در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با بودجه اختصاص يافته از جانب دولت براي وزارت بهداشت و درمان گفت: مجلس 1125 ميليارد تومان بودجه سال گذشته را براي اين وزارتخانه اختصاص داده بود که متاسفانه دولت اين بودجه را براي وزات بهدات و درمان لحاظ نکرد.

وي در ادامه تصريح کرد: اگر دولت  15 تا 20 درصد اين بودجه را كه سال گذشته مد‌نظر بهارستان بود را به وزارت بهداشت و درمان اختصاص دهد، طرح پزشک خانواده اجرا خواهد شد.

نايب رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: با توجه به اينکه بودجه وزارت بهداشت در سال گذشته با معوقات بسياري به تصويب رسيد، مجلس خواستار تامين حداکثري بودجه 92 براي اين وزارتخانه است.

تاميني ليچايي در پايان از معوقات سال گذشته بودجه گلايه كرد و افزود: در تصويب بودجه سال 91 بسياري از دانشگاه ها معترض و شرکت‌هاي دارويي به دليل عدم پرداخت بودجه معوقه توان پرداخت هزينه نيروهاي خود را نداشتند و اين کمبود بودجه نارضايتي عموم نيروها را در بخش بهداشت و درمان به همراه داشت.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بودجه ، تامین ، معوقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار