علیمرادی، شمس را مدیر فنی تیم فوتسال ناشنوایان کرد

حسین شمس طی حکمی از سوی علیمرادی، سرپرست فدراسیون ناشنوایان پیوند اعضا و بیماران خاص به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال ناشوایان انتخاب و منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: حسین شمس که مسابقات قهرماني 2011 جهان سوئد به عنوان سرمربی در تیم حضور داشته است و تیم را نیز قهرمان این دوره از رقابت کرده است حال با حکم علیمرادی سرپرست فدراسیون به عنوان مدیر فنی تیم فوتسال انتخاب و حکم وی ابلاغ شده است.

گفتنی است: در این جلسه علاوه به ابلاغ حکم شمس به عنوان مدیر فنی مقرر شده است برای حضور پر قدرت تیم فوتسال در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان با سایر کشورهای قدرتمند در رشته فوتسال ناشنوایان همکاری ها و ارتباطاتی مفید صورت گیرد تا تیم فوتسال ناشنوایان ایران به عنوان یک رشته المپیکی در مسابقات المپیک 2013 بلغارستان علاوه به حضور عملکردی قابل قبول ارائه دهد.

شایان ذکر است: حسین شمس از روی علاقه قلبی اقدام به حضور در تیم فوتسال ناشنوایان کرده است و مربی هیچ گونه انتظارات مالی از فدراسیون نداشته است.

لازم به ذکر است، علاوه بر حسين شمس، شاپور قرباني از سوي عليمرادي سرپرست فدراسيون به عنوان رئيس انجمن بولينگ و بيليارد ناشنوايان، بيماران خاص و پيوند اعضا منصوب شده است./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار