بجنورد/دبیر ستاد احیای امر به معروف خراسان شمالی ؛

تشکیل نظام جمهوری اسلامی بزرگترین معروف قرن

دبیرستاد احیای امربه معروف خراسان شمالی گفت: تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران وبه اهتزار در آمدن پرچم مقدس نظام اسلامی در کشور بزرگترین معروف قرن حاضر است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد ، حسینعلی یوسفعلی‌زاده عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری بابیان اینکه با انقلاب اسلامی نظام بر خواسته از اراده مردم مبتنی بر دین تشکیل شد، افزود: اقامه دین یکی از اهداف مهم امام حسین (ع) بود و با قیام امام خمینی(ره) یزیدیان بیرون رانده شدند.

وی با اشاره به اینکه اکنون نظام جمهوری اسلامی الگوی مقاومت و ایستادگی کشورها قرار گرفته است ،تصریح کرد:درجنگ اخیر رزمندگان مقاومت غزه با تکیه بر این روحیه علیه صهیونیست‌ها پیروز شدند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف استان با تاکید بر اینکه در حوزه فریضه امر به معروف و نهی از منکر طی سال‌های پس از تاسیس این استان فعالیت‌های جدی انجام شده است ،افزود: این استان جزو معدود استان‌های طرح تذکر لسانی است که اقدامات موثری برای پیشبرد این فریضه انجام شده است.

به گفته وی بر اساس ارزیابی‌های انجام شده خراسان شمالی استان پیشتاز در اجرای طرح تذکر لسانی است.

یوسفعلی‌زاده با تاکید بر ترویج ارزش‌های معنوی و این فریضه در جامعه اضافه کرد: با احیای امربه معروف ونهی از منکر جامعه از بسیاری مشکلات پاک خواهد شد./ب

برچسب ها: انقلاب ، بزرگترین ، معروف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.