90 درصد مردم جهان از نتانياهو متنفرند

همزمان با افزایش تنشها درون حزب لیکود به دلیل انتخابات داخلی این حزب به رهبری نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نتایج یک نظر سنجی منتشر شده از سوی یک مجله آمریکائی نشان داد که 89 درصد مردم جهان با انتخاب نتانیاهو به عنوان شخصیت سال 2012 مخالف هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ،  مجله تایم آمریکا با انجام یک نظر سنجی در پایگاه خبری خود با هدف انتخاب شخصیت سال 2012 تاکید کرد از بین 44449 شرکت کننده در این نظر سنجی تا این لحظه، 39463 نفر از این افراد یا به عبارتی دیگر 89 در صد مردم جهان با انتخاب نتانیاهو به این عنوان مخالفت کرده اند.
این روزنامه درادامه تاکید کرد: تنها 11درصد این افراد به نخست وزیر رژیم صهیونیستی رای داده اند.
بنا بر گزارش این روزنامه این نظرسنجی که تنها چند روز بعد از عملیات ستون ابرها ( جنگ هشت روزه رژیم صهیونیستی علیه غزه ) با رهبری نتانیاهو صورت گرفته، اثر بیسار منفی در افکار عمومی جهان در خصوص نخست وزیر رژیم صهیونیستی گذاشته و عامل شکست وی در این نظر سنجی بوده است.
قرار است این نظر سنجی تا 12 دسامبر ادامه داشته باشد  و نتایج نهائی آن نیز در 14 دسامبر منتشر شود.
از بین 40 شخصیت کاندید شده از سوی این روزنامه برای انتخاب یکی از آنها به عنوان شخصیت سال 2012، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و محمد مرسی رئیس جمهور مصر تا کنون در رأس این لیست قرار دارند.
جنگ اخیر رژیم صهیونیستی علیه غزه نه تنها در افکار عمومی جهانی اثر بسیار منفی برای مقامات رژیم صهیونیستی بویژه نتانیاهو نخست وزیر این رژیم داشته، بلکه این مساله در داخل سرزمینهای اشغالی نیز به دلیل ناکامی این رژیم در تحقق اهداف خود با انتقادات زیادی مواجه شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار