رودهن/

بحران‏ های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری گریبانگیر اشغالگران قدس شریف شده است

امام جمعه آبسرد گفت: امروز بحران ‏های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری گریبانگیر اشغالگران قدس شریف شده است.

حجت ‏الاسلام سید احمد میرشریفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: علاوه بر این، چالش انتخابات ریاست جمهوری پیش ‏روی صهیونیست‏ ها نیز در این وحشی ‏گری‏ ها بی‏تأثیر نیست.

وی ادامه داد: خبر های متعدد حاکی از اغتشاشات داخلی از سوی ساکنان سرزمین ‏های اشغالی با وجود سانسور شدید خبری موساد به بیرون رسیده است.

میر شریفی اضافه کرد: خنثی‏سازی چنین اغتشاشات ناشی از نارضایتی‏ های ساکنان و انحراف اذهان عمومی به سوی جنگی خارجی، راهی است که صهیونیست ‏ها برای حل مشکلات خود برگزیده‏ اند.

امام جمعه آبسرد افزود: آنها در ماه‏ های اخیر از حمله به ایران سخن به میان می ‏آوردند و همان ‏گونه که پیش‏ بینی می ‏شد جرأت چنین دیوانگی بزرگی را به خود راه ندادند.

وی ادامه داد: امروز نیز آنها پس از شکست 22 روزه و 33 روزه بار دیگر شکست بزرگی را در پرونده خود ثبت کردند.

امام جمعه آبسرد، وحشی ‏گری صهیونیست‏ ها در حمله اخیر به غزه را ناشی از بحران ‏های نابودگر داخلی آن رژیم در حال انحطاط خواند.

میرشریفی اضافه کرد: این مردم در طول سالیان محاصره سرزمین‏ های اشغالی بارها و بارها با حملات ددمنشانه صهیونیست‏ ها مواجه شده‏ اند.

امام جمعه آبسرد افزود: جهان، آخرین این وحشی ‏گری ‏ها را که به شهادت تعدادی کثیری از زنان و کودکان فلسطینی انجامید، در روز های اخیر به وضوح مشاهده کرد./س

برچسب ها: قدس ، اشغالگران ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.