طباطبايي:

بازي استقلال - فولاد يكي از جذاب ترين بازيهاي ليگ بود

پيشكسوت باشگاه استقلال در خصوص بازي ديروز استقلال مقابل فولاد گفت:بازي ديروز بازي بسيار خوبي بود و يكي از بهترين و جذاب ترين بازيهاي اين فصل محسوب مي شد.

هادي طباطبايي پيشكسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: بازي ديروز بازي خوبي بود و در نيمه دوم به مراتب بازي بسيار زيباتر شد و اتفاقات زيادي در آن اتفاق افتاد و گل هاي زيادي در دروازه هاي  دو تيم وارد شد مي توان گفت: بازي ديروز استقلال يكي از جذاب ترين بازي هاي ليگ محسوب مي شد.

وي افزود: استقلال در بازي ديروز بازي هميشگي خود را ارائه نداد و با توجه به گل هايي كه دريافت كرد نشان داد كه در خط دفاع مشكل دارد كادر فني بايد در نيمه فصل شرايط را بهتر كند البته استقلال از نظر نفرات بهترين بازيكنان را دارد و در تمام خطوط كامل است فقط بايد كمي بين بازيكنان هماهنگي و انسجام ايجاد شود.

وي در خصوص قهرماني استقلال در اين فصل گفت: استقلال از تمام تيم هاي اين فصل شرايط بهتري را دارد و تنها رقيبش مي تواند سپاهان باشد كه سپاهان هم در ابتداي فصل نفرات خوب را از دست داده است و شانس كمتري نسبت به استقلال دارد.

وي بيان كرد: استقلال شرايط خيلي بهتري از سپاهان دارد و تدبير كادر فني و هواداراني كه در همه شهرهاي ايران دارد شانس صد درصد قهرماني است./با
برچسب ها: استقلال ، طباطبایی ، گل ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار