مشهد/سرمربي تيم ووشو خراسان رضوي:

در صورت نبود حامي مالي به لیگ یک سقوط خواهیم کرد

سرمربي تيم ووشو خراسان رضوي اظهارکرد: در صورت نبود حامي مالي و حضور نیافتن در ادامه رقابت های لیگ از صعود به جمع 4 تيم برتر ووشو كشور باز مي مانيم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امير مهربان كه تيمش در رقابت هاي ليگ برتر ووشو كشور پس از پيروزي بر تيم ووشو معدن انگوران زنجان در هفته پنجم به عنوان فني ترين تيم ووشو كشور برگزيده شد، عنوان كرد: هيات ووشو خراسان رضوي بودجه اي براي ادامه كار تيم ووشو استان در رقابت‌هاي ليگ برتر ندارد.

وي با اشاره به اینکه در صورت حضور نیافتن در ادامه رقابت های لیگ برتر از صعود به جمع 4 تيم برتر باز خواهيم ماند و به لیگ یک سقوط خواهیم کرد افزود: براي اعزام تيم ووشو استان به رقابت هاي هفته پنجم ليگ برتر نيز پول قرض گرفته و از كمك چند نفر از دوستانم بهره بردم.

مهربان ضمن بيان اينكه در استان سكوي استانداردی براي انجام ورزش ووشو وجود ندارد گفت: مسابقات ليگ برتر فرصت خوبي براي ووشوكاران استان است كه با رقابت در سكوهاي استاندارد شرايط حضور در تيم هاي ملي را بدست آورند.

سرمربي تيم ووشو خراسان رضوي در خصوص مبلغ قراردادش با هیات اظهار داشت: با اشاره به اينكه سال گذشته عليرغم كسب مقام نايب قهرماني لیگ برتر کشور و داشتن قرارداد یک میلیون تومانی با هیات تنها 500 هزارتومان به من و يكي از بازيكنان به عنوان دستمزد پرداخت شد.

وی افزود: امسال نيز هیات استان با هر نفر از 25 ووشوكار حاضر در رقابت های لیگ کشور با حداقل مبلغ ممكن قراردادی يك ميليون تومانی بسته است که از این مبلغ هنوز پيش پرداختي دریافت نشده است.

مهربان در خصوص بازي بعدي تيم ووشو خراسان رضوي در ليگ برتر كشور گفت: در روز 15 دي ماه از هفته دوم و سوم دور برگشت ليگ برتر در آكادمي ووشو تهران به مصاف تيم ووشو نفت تهران قهرمان 5 دوره گذشته ليگ برتر و تیم رنگ فيروزه فارس خواهيم رفت كه با كسب امتياز از اين تیم ها به جمع 4 تيم برتر ووشو كشور و مسابقات ضربدري فينال صعود خواهيم كرد.

یادآوری می شود: تيم ووشو خراسان رضوي 5 شنبه 9 آذرماه در هفته پنجم رقابت هاي ليگ توانست در بخش ساندا با نتيجه 6 بر 3 و در بخش تالو با نتيجه 3 بر 1 تيم ووشو معدن انگوران زنجان را شكست دهد و با 9 امتياز پس از تيم نفت تهران 12 امتيازي در رده دوم گروه 2 رقابت هاي ليگ برتر ووشو كشور قرار گيرد./س

برچسب ها: نبود ، حامی ، مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.