پايگاه خبري الوطن فاش کرد

تلاش شاهزادگان و پادشاهان عرب برای یافتن مکانی برای اقامت پس از وقوع انقلاب/بورلي هيلز آمريکا گزينه آل‌سعود

پايگاه خبري الوطن فاش کرد منطقه ثروتمندنشين بورلي هيلز در لس آنجلس آمريکا به عنوان مقصد ملک عبدالله بن عبدالعزيز و شاهزادگان سعودي در صورت وقوع انقلاب در عربستان سعودي، آماده شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، الوطن با اعلام اين خبر، افزود: ملک عبدالله بن عبدالعزيز و خانواده وي، منطقه بورلي هيلز که يکي از مناطق ثروتمندنشين و گرانقيمت لس آنجلس است را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده و به دستور آنها قصرهايي به مساحت 85 هزار متر مربع در اين منطقه ساخته شده است.
اين پايگاه خبري، با اشاره به اينکه ساخت اين قصرها به دستور پادشاه عربستان بيش از 12 ميليون دلار خرج بجاي داشته، ناظر ساخت اين پروژه را عبدالعزيز بن عبدالله فرزند پادشاه عربستان دانست.
اين در حاليست که برخي از ساکنان منطقه بورلي هيلز لس آنجلس، با اعتراض به اينکه ساخت چنين قصرهايي جغرافياي اين منطقه را تغيير مي دهد، از ايجاد آلودگي زيست محيطي گسترده اي در اين منطقه در محل ساخت قصرها خبر دادند.
برخي منابع خبري هم ساخت قصرهاي 85 هزار متر مربعي به دستور ملک عبدالله را محرمانه برشمرده و فرزند وي از در اختيار گذاشتن هرگونه جزئيات به رسانه ها پرهيز مي کند.
گفتني است؛ بسياري از تحليلگران ساخت چنين قصرهايي از سوي پادشاه عربستان و شاهزادگان اين کشور را با افزايش اعتراضات مردمي در کشورهاي مختلف عربي به ويژه عربستان، در ارتباط دانست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار