این خانم برای مراقبت از پدر و مادرش کمک میخواهد

خانم م.ب به همراه پدر ۹۵ ساله و مادر ۸۲ ساله زندگی میکند البته هفت خواهر وبرادر دیگر هم دارند که به گفته ایشان برخی در شهرستان وبقیه دنبال زندگی و گرفتاری های خودشان هستند.

به گزارش مجله شبانه  باشگاه خبرنگاران، وبلاگ خیریه همت در جدیدترین نوشته خود آورده است:

هنگام پیگیری جهت تحقیق این بار، به منزلی قدیمی دارای دو اتاق تو در تو با شرایط زندگی متوسط رو به پایین با حداقل امکانات رفاهی در یکی از مناطق اطراف میدان امام حسین (علیه السلام) تهران مراجعه کردیم.

خانم م. ب به همراه پدر ۹۵ ساله و مادر ۸۲ ساله زندگی میکند البته هفت خواهر وبرادر دیگر هم دارند که به گفته ایشان برخی در شهرستان وبقیه دنبال زندگی وگرفتاری های خودشان هستند وایشان به تنهایی از والدینش مواظبت می کند.

پدر زمین گیر کامل وتقریبا هوش وهواس کامل ندارد و مادر نیز به خاطر سکته مغزی تقریبا زمین گیر شده است اما دارای حواس کامل است.

هر دو نفرشان به دلیل عدم اختیار در کنترل، باید پوشک شوند.

پدر هرچند مبتلا به سرطان پانکراس است اما بخاطر کهولت سن وعوارض دارو ها به دستور دکتر معالج فعلا این موضوع مسکوت مانده است اما عارضه بیماری به دیگر نقاط بدن از جمله معده بشدت اسیب رسانده است.

مادر هم داروهای خاص کنترل فشار به دلیل جلوگیری از سکته مغزی استفاده می کند ودائما تحت نظر پزشک است.

پدر خانواده تحت پوشش بهزیستی است که ماهیانه مبلغ ۵۵ هزلر تومان دریافت می کند و می توانید رقم یارانه ماهانه سه نفر را هم به این مبلغ اضافه کنید.

دختر ۳۸ساله که امروز از پدر و مادرش نگهداری میکند خود به دلیل تصادف در سالهای پیش وشکستگی مهرهای کمر در حال حاضر از کمر بند طبی فلزی به صورت دائم استفاده می کند.

"همت” کنید تا بتوانیم حداقل کمکی به این خانواده بزرگوار داشته باشیم.

تذکر مهم:

در صورت عبور کمکها از سقف مورد نیاز، در موارد خیر بعدی صرف خواهد شد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار