در سيزدهمين نكوداشت برنامه سازان برتر دفاع مقدس راديو/1؛

سردارعلي فضلي: بسيج صداوسيما در توليد، در جنگ نرم و سايبر موفق است

بسيج صداو سيما در توليدات، در جنگ نرم و سايبر توانسته به خوبي بدرخشد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون  باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ سيزدهمين نكوداشت برنامه سازان برتر هفته دفاع مقدس به همراه رونمايي از 10نمايش راديويي با موضوع دفاع مقدس در سالن آمفي تئاتر معاونت صداي ساختمان شهداي راديو با حضور "سردار علي فضلي" جانشين سازمان بسيج مستضعفان، "علي اصغر جعفري" رئيس مركز بسيج رسانه ملي و "محمدحسين صوفي" معاون صدا برگزار شد ودرآغاز مراسم "سردار علي فضلي" جانشين سازمان بسيج مستضعفان گفت: توفيق داشتم امروز از بخشهاي بسيج صداوسيما در توليد، در جنگ نرم و سايبر بازديد داشته باشم و در كنار آن بايد بگويم كه توليدات خوبي نيز در راستاي برنامه سازي صورت گرفته است.
وي افزود: اسلام زنده عاشورا و امام حسين(ع) است و در كنارش بسيج جمع فداكاري براي مردم است.
سردار علي فضلي ادامه داد: تشكيل يك مجموعه اي بزرگ در حركت عظيم يك ملت مجاهد، حضور در دفاع، حضور در علم، حضور در سازندگي و در فرهنگ و نيز كمك به مستضعفان و درماندگان در توليد و فن آوري، در ورزش و در هركار خير ديگيري نقش بسزايي را ايفا مي كند.
وي با اشاره به حضور فعال بسيجيان ايران زمين تصريح كرد: در هركار خيري بسيج نقش مهمي را ايفا مي كند و حركت آنها، حركت دل مردم وبراي مردم است.
فضلي افزود: براي هر قشر و هر صنف بسيج به معناي تشكيل يك گروه از حزب الله واقعي است.
جانشين سازمان بسيج مستضعفان اظهار داشت: دفاع مقدس گنجينه اي انسان ساز است ودر سال گذشته 4 ميليون نفر از مردم به ميهماني شهدا رفتند./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار