موسسه ملي آمار آموزشي آمريکا ؛‌

انتشار نرخ جرم و جنايات در مدارس آمريکا

موسسه ملي آمار آموزشي آمريکا در گزارش سال 2012 خود ميزان جرم و جنايت در مدارس اين کشور را منتشر کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ،  اين موسسه در گزارشي، آمار خود را درباره قتل هاي خشونت آميز در مدارس آمريکاچنين بيان کرد: از اول ژوئيه 2009 تا سي ام ژوئن 2010 ، سي و سه مورد مرگ ناشي از خشونت  در مدارس ابتدايي و راهنمايي آمريکا رخ داده است.بيست و پنج مورد اين مرگ ها ، آدمکشي ، پنج مورد خودکشي و سه مورد نيز بر اثر مداخله روي داده است.
مسئله ديگر آزار و اذيت ، تعدي و برخوردهاي ايذايي است.ميزان آزار و اذيت دانش آموزان کوچکتر (14-12) بيش از دانش آموزان بزرگتر (18-15) بوده است.اين ميزان در ميان دانش آموزان دختر کمتر از دانش آموزان پسر بوده است.
خشونت و جرم از ديگر موارد در مدارس آمريکاست که طبق اين گزارش ، در سالهاي 2009 و 2010 ، هشتاد و پنج درصد مدارس عمومي يک يا حتي بيشتر از اين حوادث مانند خشونت ، دزدي يا ديگر جرائم گزارش کرده اند که تعداد آنها به يک و نه دهم ميليون مورد مي رسد.به عبارت ديگر براي هر هزار دانش آموز ، تقريبا چهل مورد جرم وجود داشته است.در همان سال تحصيلي ، شصت درصد مدارس  يکي از جرم هاي مشخص شده را به پليس گزارش داده اند  که تعدادشان به 689 هزار مورد مي رسد.
مورد ديگر آزار و اذيت معلمان است که در سال تحصيلي 8-  2007  در مقايسه با سال نود و سه تعداد کمتري از معلمان هدف آزار و اذيت دانش آموزان قرار گرفتند. در سال 2007 ، چهار درصد معلمان هدف حمله فيزيکي دانش آموزان قرار گرفتند.
طبق اين گزارش ، در سال 2009  درصد بيشتري از دانش آموزان 18-12  سال گزارش دادند که از حملات در مدارس (چهار درصد) بيش از حملات در بيرون مدرسه( سه درصد) وحشت دارند.اين ابراز ترس و وحشت دانش آموزان از هدف حمله قرار گرفتن در مدرسه و بيرون مدرسه  از سال 1995 تا 2009 روند نزولي داشته و از 12 به 4 درصد رسيده بود.
مورد ديگر در مدارس ، تهديد و قلدري است.در سال 2009 ، حدود 28 درصد دانش آموزان 18-12 سال هدف زورگويي و قلدري در مدرسه قرار گرفتند.در سال 2009، درصد بيشتري از دانش آموزان دختر (20 درصد) در مقايسه با پسران 18-12سال هدف شايعات قرار گرفتند.همچنين دختران بيش از پسران از فعاليت هاي مدرسه اي به عمد کنار گذاشته شدند.
در سال 2009، حدود شش درصد  دانش آموزان 18-12 سال نيز  گزارش دادند که در فضاي سايبر تهديد شده اند.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، جنایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار