مازندران /

همکاری وزارت دفاع برای فناوریهای دفاعی با دانشگاه های مازندران

وزیردفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی واعلام همکاری این وزارت خانه با دانشگاه مازندران ودانشگاه ها ومراکز آموزش عالی برای پذیرش طرح های فناوریهای دفاعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران سردار سرتیپ احمد وحیدی در حاشیه بازدید از پردیس فناوری دفاعی مازندران در شهرستان آمل گفت: هم اکنون این همکاری به صورت رسمی با مسئولان مراکز آموزشی ودانشگاه های مازندران اعلام شده و وزارت دفاع در این راستان با دانشگاه مازندران همکاری خوبی در این بخش خواهد داشت.

وی افزود: پیش از این نیز وزارت دفاع با دانشگاه صنعتی بابل در زمینه طرح ها وابتکارات نو دانشجویان این دانشگاه در زمینه تولیدات دفاعی و نظامی همکاری داشته ونیز همچنان ادامه دارد.

وزیردفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: این وزارتخانه به طور مرتب در بخش پایان نامه پژوهشی وابتکارات دانشجویان سراسر کشور همکاری دارد و همکاریهای خوبی در سالهای اخیر بین وزارت دفاع و دانشجویان واستادان دانشگاه های کشور صورت گرفته است.

سردار سرتیپ وحیدی به بازدید خود از دستاوردهای علمی و دفاعی پردیس فناوری دفاعی مازندران در شهرستان آمل اشاره کرد وگفت: در این پردیس انصافا کارهای خوبی انجام شده و بخشی از کارهای ارائه شده در این مجموعه به تولید هم رسیده است.

وی افزود: پردیس فناوری مازندران در شهرستان آمل در مدت کوتاهی از فعالیت خود با جمع کردن نخبه گان این استان کارهای جدید ونو در بحث دفاعی شروع کرده و نشان داده زمینه های رشد وتوسعه خوبی در موضع دفاعی خواهد داشت.

وزیردفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: شهرستان آمل هم دراین بخش ظرفیتهای بالاییی برای توسعه فناوریهای دفاعی دارد و باید با حمایت مسئولان شهرستان این ضرفیت ها بیشتر شناسایی شود.

سردار سرتیپ وحیدی یادآورشد : هم اکنون در کل کشور حدود شش پردیس فناوری دفاعی وجود دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.