لیگ برتر والیبال؛ شهرداری تبریز - آلومینیوم المهدی بندرعباس

پرویز کاظمی: به خاطر صعود به جمع مدعیان باید ببریم/منتظر تعطیلات نیم فصل و استراحت هستم

تیم والیبال شهرداری تبریز که در هفته دهم مسابقات لیگ موفق به شکست تیم میزان خراسان در مشهد شده بود این هفته در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی می رود.

پرویز کاظمی سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: به طور کلی منتظر اتمام مسابقات دور رفت لیگ و داشتن فرصت استراحت چند روزه در کنار خانواده هستم.

وی تصریح کرد: با توجه به شکست تیم والیبال مشهد در خانه خود بازیکنان تبریزی از نظر شرایط روحی و روانی تقویت شده اند و در حال حاضر برای غلبه بر حریف انگیزه بسیار بالایی داریم.

وی یادآور شد: ما برای قرار گرفتن در قابله مدعیان نیاز به کسب سه امتیاز کامل بازی داریم این امر در حالی است که بندرعباسی ها جزو تیم های مدعی و شگفتی ساز هفته های اخیر لیگ محسوب می شوند بازی در بندرعباس به دلیل داشتن شرایط آب و هوایی خاص کار بسیار سختی است.

کاظمي اظهار داشت: شرایط اقلیمی و آب و هوایی مناطق جنوبی ایران به نفع تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس است و این موضوع یکی از مزیت های مهم برای آنها محسوب می شود.
نتیجه این دیدار حساس و سنگین غیرقابل پیش بینی است این بازی برای هر دو تیم سخت و سنگین است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: با توجه به آنکه هفته یازدهم مسابقات دور رفت برگزار می شود تیم ها از یکدیگر به شناخت کافی دست پیدا کرده اند دیگر کمتر تیمی در لیگ وجود دارد که از عملکرد بازیکنان حریفان خود شناختی نداشته باشد با توجه به این موضوع آنالیز فقط پنج درصد می تواند در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد.

کاظمی گفت: برای برد در بازی فردا باید کم اشتباه بود و با تمرکز بسیار بالا تاکتیک ها را اجرا کرد ما به دلیل نداشتن بازیکن در پست های حساس تاکنون با مشکل مواجه شده ایم و این امر برای شاگردانم در برابر حریفان استرس زا بوده است.

وی خاطر نشان کرد: لیگ والیبال ایران قوی ترین لیگ در سطح قاره آسیا محسوب می شود تیم قهرمان پایان فصل به طور قطع پنج الی شش شکست را در کارنامه اش ثبت کرده است در چنین مسابقاتی رویارویی با حریفان کار بسیار سختی است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.