واعظی:

نفرات نهایی تیم ملی تیراندازی با کمان در اردوی تهران مشخص می شوند

مدیر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: اردوی تهران دومین اردوی تیم ملی بعد از المپیک می باشد که از دل این اردو اعضای اصلی تیم ملی انتخاب می شوند.

واعظی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در خصوص این اردو گفت: اعضای تیم ملی روز دوشنبه اولین روز اردوی تیم را در دو بخش ریکرو و کامپوند آغاز کردند.

نفرات انتخاب شده به این اردوها همان اعضای قبلی تیم ملی می باشد ضمن اینکه نفرات اول تا سوم مسابقات قهرمانی کشوری نیز به این اردو اضافه شدند.

وی افزود: این دوره 21 روز بوده و طی آن اغعضای تیم ملی خود را برای مسابقات قهرمانی جهان در سال 2013 آماده می کنند.

واعظی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آقای احمدیان مربی تیم ملی در کنار تیم می مانند یا خیر، گفت: کادر فنی تیم ملی تغییر نکرده در خصوص احمدیان صحبت هایی شده بود اما تازمانی که ایشان در ایران باشند از وجودشان استفاده می کنیم.

وی افزود: سلیم اف دیگر مربی در حال حاضر در کیش می باشند که پس از هماهنگی های لازم به اردوی تیم ملی ملحق می شوند.

مدیر فنی تیم ملی تیراندازی با کمان ایران در خصوص نحوه دعوت اعضاء به تیم ملی که گفته می شد به صورت پیامکی بوده نیز اظهار داشت: بحث پیامک نیز یکی از راهبردهای اطلاع رسانی است.

ما هم از طریق پیامک و هم به صورت تلفنی این کار را انجام دادیم ضمن اینکه در سایت فدراسیون اعلام کرده بودیم و همچنین اسامی نفرات را به صورت دعوت نامه به هیات های استان ها می فرستیم و بدین گونه نیست که فقط به صورت پیامک باشد./مح

برچسب ها: تیم ملی ، اردوی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار