مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران

پيگيري واژگوني اتوبوس دانش‌آموزان مشهدي، مخالفت لاريجاني با ماده 35 اصلاح قانون انتخابات، شكار دومين پهپاد آمريكايي توسط سپاه، تصاوير جديد از پادگان اشرف و به‌نتيجه رسيدن مذاكرات ايران با 1+5 از مهمترين عناوين خبري روز سه‌شنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(سه‌شنبه) به اين شرح است: 



از شور انتخاباتي نماينده‌ها براي اصلاح قانون انتخابات تا صندلي خاموش حدادعادل
چهل و پنجمين جلسه علني بهارستان طبق روال جلسات گذشته با حاشيه‌هايي همراه بود.



تفكر شيعي معادلات منطقه‌اي را به نفع مسلمانان تغيير داد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تفکر شیعی برای نخستین‌بار در جنگ ۳۳ روزه و نیز غزه توانست رژیم صهیونیستی را شکست و معادلات منطقه‌ای را به نفع ملت‌های مسلمان تغییر دهد.



واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان مشهدی در کمیسیون آموزش پيگيري مي‌شود
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از پيگيري واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان مشهدی در كميته آموزش اين كميسيون خبر داد.



ملت ايران با ايمان، اراده و همت والا طراحي دشمنان را به فرصتي براي پيشرفت تبديل مي‌كند
رئيس‌جمهور با اشاره به ميثاق عمومي تلاشگران و خدمتگزاران كشور براي دور زدن تحريم‌هاي دشمنان گفت: ملت ايران سوار بر موج تحريم‌ها شده و آن را در خدمت اهداف خود درخواهد آورد و با ايمان، اراده و همت والا هر نوع طراحي دشمنان را به فرصتي براي پيشرفت و دستيابي به سطوح بالاتر تبديل خواهد كرد.



عارف براي حضور در انتخابات جوياي نظرات همفکران خود باشد/ عدم ورود اعتماد ملي به مباحث انتخاباتي
عضو حزب اعتمادملي گفت: در حال حاضر اين حزب هيچگونه فعاليتي را دنبال نمي‌کند و از هيچ چهره اصلاح‌طلبي در راستاي ورود به انتخابات رياست جمهوري حمايت نمي‌کند.



اصولگرايان دو انتخابات شوراها و رياست جمهوري را فداي يکديگر نمي‌کنند
عضو شوراي مركزي جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: جبهه پيروان خط امام و رهبري انتخابات شوراها و انتخابات رياست‌جمهوري را به صورت مستقل از يكديگر و جداگانه بررسي و براي آن برنامه‌ريزي مي‌كند و هيچ كدام از اين دو انتخابات را فداي يكديگر نمي‌كنيم.



لاريجاني هم با تصويب ماده 35 اصلاح قانون انتخابات مخالف است/ خود را براي مردم دلسوزتر از نمايندگان ندانيد
نماینده مردم شاهرود با بيان اينکه اگر کسی بخواهد از طرف مردم حرف بزند، قطعا آن فرد نماينده مجلس است، گفت: آقاي لاریجانی ابتدا در مورد این ماده شبهه داشت، ولی بعد از جلسات متعددی که با حقوق‌دانانان شوراي نگهبان داشت، در حال حاضر با ماده 35 مخالف است.




حمدیه: وظیفه جنبش‌ دانشجویی دوری از مصلحت‌اندیشی است/دادمان:چرا انجمن اسلامی از دولت اصلاحات دفاع کرد؟
مناظره دانشجویی با حضور اعضا سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران و اعضا سابق بسیج دانشگاه شریف عملکرد جنبش دانشجویی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مورد واکاوی قرار گرفت.



شکار دومين پهپاد متجاوز آمریکایی توسط سپاه پاسداران + فیلم
یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی که در حال گشت‌زنی در منطقه عمومی خلیج فارس بود، به محض ورود به حریم فضای جمهوری اسلامی ایران در تور یگان‌های پدافندی و سامانه‌های کنترلی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گرفتار و در اختیار گرفته شد.



جامعه در انتظار گفتماني جديد از اصولگرایان است
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اصولگرايي يک فرهنگ است که نبايد در چند فرد خاص خلاصه شود بلکه بايد دانست اصولگرايان مجموعه‌اي بزرگ در میان قواي سه‌گانه و آحاد مردم هستند که جامعه امروز در انتظار گفتماني جديد از آنها است.



مخالفت با راه‌حل سیاسی در سوریه نشان‌دهنده هراس از تجلی خواست مردم این کشور است
دبیر شورای عالی امنیت ملی هدف دشمنان از تخریب زیربناهای اقتصادی سوریه را فشار بر مردم این کشور برای تجدیدنظر در حمایت خود از مقاومت دانست و گفت: مخالفت با راه‌حل سیاسی در سوریه نشان‌دهنده هراس از تجلی خواست واقعی ملت این کشور است.




جدیدترین تصاویر از ویرانه‌های پادگان اشرف بعد از 25 سال زندگی خفت‌بار منافقین
جدیدترین تصاویر از ویرانه‌های آسایشگاه، آشپزخانه، آرایشگاه و لجستیک پادگان اشرف نشان از زندگی خفت‌بار گروهک تروریستی منافقین دارد.



مذاکرات 1+5 با ایران تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران به نتیجه نمی‌رسد
یک اندیشکده غربی در ارزیابی خود از مذاکرات اتی ایران و 1+5 اعلام کرد که از دید غرب بسیار بعید است که بتوان در مذاکرات با ایران تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور به نتیجه ای رسید.



بیدار شوید و از شرایط سوء استفاده نکنید
رئیس دیوان عدالت اداری طی سخنانی ضمن نقد حکم انتصاب اخیر رئیس جمهور برای کسی که رهبری انتخاب او را نهی کرده‌ بود، گفت: چگونه داعیه تبعیت از رهبری و ولایت فقیه را دارید در حالی که بر خلاف مسیر آن حرکت می‌کنید؟ لازم است بیدار شوید و از شرایط سوء استفاده نکنید.



قانون انتخابات فعلي نيازي به اصلاح ندارد/ سن و مدرک تحصيلي نيازمند بازنگري است
عضو کميسيون حقوقي مجلس هشتم گفت: قانون انتخابات نيازي به اصلاح نداشته و تنها مدرک تحصيلي و سن کانديداها نياز به بازنگري دارد.

انتهاي پيام/س2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار