دردسرهای زرنگی مادر 89 ساله برای نخست وزیر سابق +عکس

اسامي دو هزار نفر در اين فهرست مشاهده مي شود كه شامل بازرگانان و شخصيتهاي سياسي است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، فهرستي كه كريستين لاگارد مدير كل كنوني صندوق بين المللي پول در زمينه فرار مالياتي به دولت يونان ارائه كرده بود همچنان جنجال آفريني مي كند. اين فهرست در سال 2010 از بانك اچ اس بي سي به وزير دارايي پيشين فرانسه (لاگارد) ارائه شد.

لاگارد نيز فهرست را به همتاي يوناني خود انتقال داد. مقامات يونان سپس در اتفاقی عجیب اعلام كردند اين فهرست را گم كرده اند اما چند هفته پيش اين فهرست دوباره در مطبوعات منتشر شد.



بر اساس این فهرست بود که رسانه هاي يونان به تازگي توجه خاصي به وضع مالي مارگارت پاپاندرئو 89 ساله پيدا كرده اند. به نوشته آنها، وي حدود 550 ميليون يورو از دارايي ها و اموال خود را در بانكهاي سوئيسي مخفي كرده است و حالا در فهرست افراد متخلف مالياتي در صدر قرار گرفته است. جرج پاپاندرئو نخست وزير اسبق يونان است.

اسامي دو هزار نفر در اين فهرست مشاهده مي شود كه شامل بازرگانان و شخصيتهاي سياسي مي شود. بر اساس این آمار، يك و نيم ميليارد يورو از ثروت يوناني ها در بانكهاي سوئيس مخفي شده است. روزنامه هاي يوناني مي گويند منبع اين خبر پليس مالياتي يونان است و يكي از نمايندگان پارلمان بعدا اين خبر را تاييد كرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار