كرمانشاه/

لزوم آموزش صنایع‌دستی در زندان مرکزی نسوان کرمانشاه

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه بر لزوم آموزش صنایع دستی در زندان مرکزی نسوان کرمانشاه تأکید کرد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، اژدر اسدبیگی در جلسه معارفه سهراب براندیشه مدیر‌کل تعاون‌،کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه و سید‌حجت‌‌الله موسوی‌اجاق رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه به‌عنوان اعضای هیئت اجرایی نمایندگی بنیاد تعاون استان گفت: عملکرد مناسب بنیاد تعاون می‌تواند در توانمندی‌سازی شغلی، ایجاد اشتغال و ارائه خدمات حمایتی به مددجویان و خانواده‌های آنها و در کاهش آمار و تراکم جمعیت کیفری زندان‌ها نیز تأثیرگذار باشد‌.

وی ضمن تشریح حوزه فعالیت و عملکرد بنیاد تعاون در زندان‌ها، نقش بنیاد تعاون را در بخش‌های خدماتی‌، حرفه‌آموزی و اشتغال مددجویان و کمک به معیشت خانواده‌های آنان بسیار حائز اهمیت برشمرد. 

اسدبیگی با اشاره به ظرفیت‌ها‌، منابع و پتانسیل‌های بنیاد تعاون در حوزه‌های مختلف خدماتی، توسعه و گسترش فعالیت‌های حرفه‌آموزی، اشتغالزایی و تولیدی گفت: بنیاد تعاون باید در اولویت باشد و در راستای ایجاد اشتغال مددجویان تلاش لازم به عمل آورد‌.

مدیر‌کل زندان‌های استان کرمانشاه تجهیز و تکمیل کارگاه‌های فلزکاری، بهره‌برداری از کارگاه قند‌شکنی و بسته‌بندی مکانیزه و توسعه مراکز خدماتی و کشاورزی را از جمله اقدامات و فعالیت‌های اشتغالزایی بنیاد عنوان کرد و بر ساماندهی و ارتقای وضعیت موجود نیز تأکید کرد‌.

اسدبیگی پیگیری ساخت و راه‌اندازی واحد مرغ تخم‌گذار، تکمیل و تجهیز سوله پرورش قارچ در زندان و همچنین برنامه‌ریزی در خصوص آموزش صنایع‌دستی، صنایع‌چرمی و توپ‌سازی نسوان زندان مرکزی را در راستای ارتقای آموزش و تولید هم‌زمان از دیگر برنامه‌ها‌ی مدنظر عنوان کرد. /ج1

برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، مددجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.