سخنگوي هيئت‌رئيسه مجلس:

نمايندگان پيگير ارائه بودجه 92 به مجلس هستند/ دولت سريعا اقدام كند

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با تاكيد بر ضرورت ارائه سریع‌تر لایحه بودجه به مجلس گفت: نمایندگان و مجلس پیگیر این موضوع بوده و عدم ارائه به موقع لایحه بودجه تخلف دولت محسوب می‌شود.

عبدالرضا مصری نماینده کرمانشاه در مجلس در پی عدم ارائه به موقع لایحه بودجه 92 به مجلس به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران گفت: عدم ارائه به موقع لایحه بودجه از طرف دولت تخلف محسوب شده و باید دولت نسبت به انجام این کار اقدام کند .

وی افزود: عدم ارائه به‌هنگام بودجه سنواتي به مجلس باعث به تعویق افتادن بررسی لايحه و در نتیجه فرصت‌سوزی خواهد شد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس گفت: نمایندگان مجلس پیگیر این موضوع هستند و امیدواریم دولت هر چه سریعتر نسبت به ارائه لایحه بودجه سال 92 به مجلس اهتمام ورزد.

نماینده کرمانشاه تصریح کرد: به حمدالله دولت تجربه کافی در 7 سال گذشته دارد پس نمی‌توان گفت تجربه‌ای در این زمینه ندارد که به تاخیر افتاده است.

مصری با بیان این که دولت در 7 سال گذشته لایحه بودجه را به موقع ارائه نكرده است، گفت: لایحه بودجه به قدری مهم و حساس است که شورای نگهبان نیز تمام مصوبات مجلس در خصوص لایحه بودجه را روزانه بررسی می‌کند و هم چنین مجلس در این مدت به هیچ دستور دیگری رسیدگی نمی‌کند بنابراین دولت باید لایحه بودجه را هر چه سریعتر ارائه کند.
انتهای پیام/
برچسب ها: لایحه ، بودجه ، مجلس ، دولت ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار