10 گاوصندوق خلاقانه +عکس

گاو صندوق ها را می توان به عنوان یکی از امن ترین مکان ها برای قرار دادن وسایل قیمتی نام برد. البته حتی امن ترین گاو صندوق ها نیز گاهی از شر دزدان رهایی ندارند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، همیشه ایمنی نمی تواند از وسایل قیمتی شما محافظت کند ولی در برخی از مواقع کمی هوش و خلاقیت می تواند کمک به سزایی در حفظ وسایل گران قیمت داشته باشد. در این مطلب نگاهی داریم به 10 گاوصندوق خلاقانه که این روزها در بازارهای جهانی وجود دارند.

گاوصندوق ساعتی



این ساعت شاید به نظر بسیار ساده و همچنین بدون هیچ حالت خاصی باشد اما به عنوان یکی از گاوصندوق های ایمن در چندسال اخیر شناخته شده است. بسیاری از سارقین به دنبال ساعت نمی گردند  و کسی فکرش را هم نمی کند که در پشت ساعت یک گاو صندوق باشد.

گاو صندوق پریز برق



این پریز برق کاربرد عملیاتی ندارد و تنها می توان از آن به عنوان یک گاو صندوق کوچک برای نگه داری از وسایل قیمتی استفاده کرد. اندازه کوچک آن و همچنین قرار داشتن این پریز در سطح پایین از جمله دلایل ایمنی آن است.

قوطی چیپس امن




این جعبه های چیپس شاید به نظر بسیار ساده باشند اما توسط کارخانه درست شده اند و لایه های مقاوم تری در بدنه آن ها به کار رفته است. این قوطی ها بهترین مکان برای مخفی کردن وسایل قیمتی هستند چرا که چند عدد چیپس هم در داخل آن وجود دارد تا کاملا واقعی جلوه دهد.

گاوصندوق داخل شانه سر



این شانه تمام کارایی های یک شانه معمولی را دارد و البته دارای امکانات خاص دیگری نیز هست. در پوش بالایی آن از جای خود خارج می شود و می توانید وسایل قیمتی خود را در آن بگذارید. قسمت دندانه های این شانه قابل چرخش است و می توانید به کمک آن رمزی برای درپوش شانه بگذارید.

نگهداری اشیا در قوطی کنسرو




یکی از صندوق های مخفی که می توانیم از آن نام ببریم نمونه های مختلف قوطی های کنسرو است که شاید به نظر خیلی ساده برسند و حتی کاملا پلمپ باشند اما در قسمت انتهایی  آن ها درب مخفی وجود دارد که هر کسی شاید از آن خبر نداشته باشد.

تیشرت های امنیتی



یکی از مکان های قایم کردن وسایل می تواند در کمد لباس ها باشد اما اگر در کمد لباس ها یک تی شرت امنیتی داشته باشید محل قرار گرفتن پول های شما بسیار امن تر نیز می شود. این تیشرت ها دارای دو جداره مختلف هستند  در بین این لایه ها تعداد بسیار زیادی جیب و کیف تعبیه شده است.

گاوصندوق کاهویی




مواد غذایی که به صورت های خاصی درست شده اند نیز می توانند مکان های خوبی برای مخفی کردن وسایل قیمتی باشند. به تازگی یک شرکت امنیتی کاهوهایی را درست کرده است که ظاهری بسیار طبیعی دارند اما باطن آن ها محلی است برای قرار گرفتن وسایل قیمتی.

گاو صندوق های نوشابه ای



قوطی های نوشابه نیز می توانند یکی از مکان های بسیار عالی برای مخفی کردن وسایل قیمتی باشند. این نوشابه ها از جنس های خاصی ساخته شده اند که البته بسیار شبیه به قوطی های واقعی هستند اما آن ها را می توانید با وسایل قیمتی پر کنید و سپس در یخچال بگذارید. دیگر هیچ کس به ان دسترسی ندارد.

گاوصندوق شمعی



یکی از تازه ترین ایده ها برای ایجاد یک صندوق نامحسوس استفاده از شمع است. شمع های متفاوت را میتوان در قالب های خاصی درست کرد که تنها دور آن بسوزد و باطن ان محلی باشد برای نگه داری از مهمترین وسایل قیمتی شما چرا که کمتر کسی به یک شمع دقت می کند.

نان یا گاو صندوق؟



شاید بهترین و هوشندانه ترین ایده برای گاوصندوق را بتوان استفاده از نان دانست. این گاو صندوق از نان واقعی درست شده است اما مواد آن به گونه ای انتخاب شده است که برای مدت زیادی دوام آورند. داخل این نان ها محل های امنی برای نگه داری از وسایل قیمتی تعبیه شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
emir
۰۰:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۱
سلام گاوصندوقهاتون خیلی حالبن ولی مثلااگه ساعت داخل قوطی نوشابه یا... باشه میشه از صداش تشخیص داد که داخلش نوشابه نیست ویجیز دیگه هستش
آخرین اخبار